Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Perseverance: Αποστολή εξετελέσθη για το rover της NASA… Δείτε τις πρώτές photos που έστειλε από τον Άρη!

To Perseverance ύστερα από μια ομαλή διαδικασία προσγείωσης είναι από χθες «κάτοικος Άρη», καθώς κατάφερε να ολοκληρώσει με επιτυχία τους δύσκολους ελιγμούς του και να «πατήσει» τις ρόδες του στην επιφάνεια του Κόκκινου Πλανήτη. Αν και η όλη διαδικασία εξελίχθηκε πολύ ομαλά, ωστόσο οι υπεύθυνοι της NASA είχαν να αντιμετωπίσουν τα «7 λεπτά του τρόμου», το χρονικό διάστημα δηλαδή που απαιτείται μέχρι να αποσταλούν τα ραδιοσήματα από τον Άρη στον πλανήτη μας. Ωστόσο, τέλος καλό, όλα καλά που λέει και ο σοφός λαός και το rover της NASA αυτή τη στιγμή «αγναντεύει» με ασφάλεια την περιοχή Jezero Crater, ένα σημείο που παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον για τους επιστήμονες, καθώς θεωρούν ότι πριν από δισεκατομμύρια χρόνια ήταν μια λίμνη με νερό και παρακείμενους ποταμούς.

Το rover της NASA έχει ως αποστολή του να συλλέξει δείγματα από το έδαφος και το υπέδαφος, σε μια προσπάθεια να βρεθούν ίχνη μικροβιακής ζωής. Κάνοντας χρήση μιας σειράς υπερεξελιγμένων οργάνων όταν συλλέξει τα δείγματα, αυτά στη συνέχεια θα πρέπει να επιστραφούν πίσω στη Γη, με τη NASA να ετοιμάζει μια δεύτερη αποστολή το 2026 που θα αναλάβει να συγκεντρώσει τα δείγματα και να τα μεταφέρει πίσω στον πλανήτη μας. Οι Η.Π.Α βέβαια δεν είναι οι μόνες που επιθυμούν να ξεκλειδώσουν τα μυστικά του παρελθόντος του Κόκκινου Πλανήτη, καθώς τόσο τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, όσο και η Κίνα σχεδιάζουν διαστημικές αποστολές για τον Άρη.

Με το που προσεδαφίστηκε λίγα λεπτά αργότερα, το Perseverance απέστειλε και τις δύο πρώτες φωτογραφίες από την επιφάνεια του Άρη (μπορείτε να τις δείτε παρακάτω). Στο σχετικό Tweet που έκανε η NASA αποκάλεσε τον Άρη το παντοτινό σπίτι του rover της, ενώ όπως έγινε γνωστό μέσα στις επόμενες ημέρες πρόκειται να δούμε και πολλές high-res φωτογραφίες από τον Κόκκινο Πλανήτη.

Πέτρος Κυπραίος
    Tech expert και true gamer στην καρδιά, ο Πέτρος Κυπραίος ξεκίνησε να ασχολείται ως συντάκτης σε κορυφαία περιοδικά του Ειδικού Τύπου πάνω στα video games και στην τεχνολογία, ενώ διετέλεσε επίσης και υπεύθυνος τμήματος παιδικών περιοδικών. Από τη θέση του editorial director το focus του είναι οτιδήποτε digital, όμως του αρέσει να ρίχνει και μια ματιά και στο… lifestyle!