21.9 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024
More

    Tα κέρδη του Pokemon Go άγγιξαν τα 950 εκατομμύρια δολάρια μέσα στο 2016!

    Αν και πλέον οι αριθμοί του Pokemon Go έχουν πέσει αισθητά και σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει την τρέλα και τον παροξυσμό που είχε προκαλέσει μέσα στους μήνες του καλοκαιριού, ωστόσο ακόμη και σήμερα το mobile game «φαινόμενο» εξακολουθεί να μας απασχολεί. Σύμφωνα με ένα report που μας έρχεται από την εταιρεία ερευνών App Annie υπολογίζεται ότι τα κέρδη του Pokemon Go έφτασαν περίπου τα 950 εκατομμύρια δολάρια μέσα στο 2016, φτάνοντας έτσι (σχεδόν) τον στόχο πολλών οικονομικών αναλυτών οι οποίοι υπολόγιζαν ότι το τίτλος της Niantic Labs θα άγγιζε το 1 δισεκατομμύριο.

    Pokemon gO 1 1

    Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών, δεν αποκλείεται μέσα στο 2017 να επιτευχθεί ο στόχος του 1 δισεκατομμυρίου σε κέρδη που προέρχονται από in-game αγορές. To Pokemon Go κατάφερε να προσελκύσει εκατομμύρια παίκτες κυρίως λόγω της casual προσέγγισης του, φτάνοντας σε ένα τρομερό επίπεδο επιτυχίας που ξεπερνάει ακόμη και τα μεγάλα παραδοσιακά gaming franchises. Οι λόγοι της τεράστιας ανόδου του Pokemon Go προήλθαν λόγω του εξαιρετικά δυναμικού brand, τους απλούς μηχανισμούς και την έξυπνη εισαγωγή της φιλοσοφίας του augmented reality. Φυσικά μερικούς μήνες μετά τίποτα δεν θυμίζει το εκρηκτικό και συγχρόνως καινοτόμο mobile game που λάτρεψαν εκατομμύρια gamers. Η community του δημοφιλούς παιχνιδιού ακόμη περιμένει ορισμένες αλλαγές που μπορεί να τονώσουν το gameplay (όπως για παράδειγμα είναι η ανταλλαγή των Pokemon), όπως επίσης και multiplayer battles με πραγματικούς opponents. Όπως και να ‘χει (και παρά την φθίνουσα πορεία του) το φαινόμενο Pokemon Go αποτελεί πλέον «σημείο αναφοράς» για την βιομηχανία των mobile games.   

    Πέτρος Κυπραίος
    Πέτρος Κυπραίος
    Tech expert και true gamer στην καρδιά, ο Πέτρος Κυπραίος ξεκίνησε να ασχολείται ως συντάκτης σε κορυφαία περιοδικά του Ειδικού Τύπου πάνω στα video games και στην τεχνολογία, ενώ διετέλεσε επίσης και υπεύθυνος τμήματος παιδικών περιοδικών. Από τη θέση του editorial director το focus του είναι οτιδήποτε digital, όμως του αρέσει να ρίχνει και μια ματιά και στο… lifestyle!

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles