BREAKING

0

Porsche 918 Spyder: Ονείρωξη σε 4 ρόδες

Όχι, δε θα την αγοράσεις γιατί είναι ανοιχτή. Πόσο μάλλον γιατί έχει υβριδική καρδιά. Αυτό που θα σε συγκινήσει είναι η εκπληκτική σχεδίαση, οι εξωπραγματικές επιδόσεις και η αίσθηση ότι η συγκεκριμένη φτιάχτηκε να κρατήσει για πάντα.

Από το χθες…
Έχω ένα οιδιπόδειο με τις Porsche, δε θα στο κρύψω. Είναι το μεταεφηβικό τραύμα που απέκτησα κοιτώντας μια πράσινη 911 Turbo σε μια μόνιμα κολλημένη αφίσα του δωματίου μου. Το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής παρουσιάστηκε εν μέσω πετρελαϊκής κρίσης, είχε 260 άλογα, turbo lag που προκαλούσε αυχενικό και ένα τεσσάρι κιβώτιο muscle car ρέπλικα – πιο αργό και από replay. Η επιτάχυνση σού έκοβε την ανάσα και το τιμόνι δοκίμαζε τις αντοχές σου στο πρώτο στροφιλίκι. Λένε πως άντρας γίνεσαι στον στρατό. Τρίχες. Άντρας γίνεσαι στην πρώτη σου βόλτα με μια Porsche 911 Turbo.

…στο σήμερα
Η εταιρία που δίδαξε στον κόσμο τον όρο widow maker παρουσιάζει εν έτει 2010 το απόλυτο σπορ υβριδικό αυτοκίνητο. Λέξεις όπως υβριδικό και ευχαρίστηση δε βρέθηκαν ποτέ στην ίδια πρόταση και όμως η Porsche σκοπεύει να το αλλάξει. Κυρίες και κύριοι, ας μην κρυβόμαστε. Σε κανέναν δεν αρέσουν τα υβριδικά. Είναι σαν να σε αποκαλούν συντηρητικό. Κανείς δε θέλει να το αποκαλούν έτσι. Αυτή η Porsche όμως έχει κάτι το διαφορετικό. Είναι τετρακίνητη, αυστηρά διθέσια, επιταχύνει από στάση στα 100 σε μόλις 3,2 δεύτερα και η τελική της αγγίζει τα 320 χλμ/ώρα – και όλα αυτά μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Ναι καλά καταλάβατε. Είναι πιο γρήγορη ακόμη και από την τελευταία 911 Turbo. Το μοτέρ της αποδίδει 500 άλογα, την ίδια στιγμή που οι ηλεκτροκινητήρες της κάνουν δώρο 218 ίππους ακόμη. ΟΚ φίλοι πορσικοί. Μπορεί να μην είναι τόσο αγνή όσο μια 911 GT3, είναι αυτή όμως που θα μπορείτε να ζήσετε μαζί της μέρα-νύχτα, αδιαφορώντας για το πόσο καλός ή σκέτο ελληνικός είναι ο δρόμος. Αγνοώντας επιδεικτικά την αύξηση στην τιμή της βενζίνης αφού, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία καταναλώνει 3 λίτρα/100 Km (όσο και το παπάκι σας), την ίδια στιγμή που στην ατμόσφαιρα εξαπολύει μόλις 70 γραμ. C02. Δεν το γράφει το press kit, αλλά αυτή η Porsche είναι από εκείνα τα αυτοκίνητα που πρέπει οπωσδήποτε να οδηγήσεις πριν αποχαιρετήσεις τον μάταιο τούτο κόσμο – και ας είναι υβριδική.

0 Comment