Στην Apple αρέσει το minimal. Τα προϊόντα της είναι minimal. Πόσο «minimal» όμως, μπορεί να είναι η διαδικασία φωτογράφησής τους; Όχι τόσο. Ο φωτογράφος της εταιρείας, Peter Belanger, δεν χρειάζεται να εξηγήσει. Η φωτογραφία από το στούντιό του, είναι αρκετή:
Δεν είναι καθόλου απλό. Όταν ειδικά αυτό που προσπαθείς να κάνεις είναι να ασχοληθείς όσο το δυνατόν λιγότερο με το post–production, δηλαδή, την μετέπειτα επεξεργασία της φωτογραφίας. Η κάμερά του είναι η Canon 5D Mark III αλλά αλλάζει συχνά φακούς, ανάλογα με τις ανάγκες.
Φωτογραφίζοντας τα προϊόντα της Apple, αν και δεν είναι απλή διαδικασία, το δημιουργικό τμήμα της Apple τον βοηθά πάρα πολύ γιατί του δίνει σκίτσα με το τι φωτογραφίες θέλουν να δουν οπότε έτσι επικεντρώνει την δημιουργικότητά του στον σωστό φωτισμό.
Μπορεί να μην ξέρετε τον Peter Belanger, αλλά έχετε σίγουρα δει τις φωτογραφίες του από το iPad, ή το iPhone. Η συνεργασία του με την Apple ξεκίνησε μέσω κάποιων agencies που χρησιμοποιούσε η εταιρεία και με τα οποία συνεργαζόταν ως freelancer και μετέπειτα, πολλοί από εκείνους που εργάζονταν στα γραφεία αυτά, έγιναν άμεσοι συνεργάτες της Apple και συνεχίζουν να τον χρησιμοποιούν. Θεωρείται ένας από τους κορυφαίους φωτογράφους στον τομέα της διαφήμισης προϊόντων και είναι η ευκαιρία να πάρετε μία ιδέα για το τι χρειάζεται ακριβώς για να φωτογραφηθεί σωστά ένα gadget που θα δείτε στο εξώφυλλο ενός περιοδικού, ή σε μία αφίσα, ή σε ένα review:
Μπορείτε να διαβάσετε όλη τη συνέντευξη του Belanger στο The Verge, εδώ.