BREAKING

0

Primetel: Νέα προηγμένα κανάλια επικοινωνίας στην διάθεση των πελατών

Η Primetel, με στόχο τη γρήγορη, ασφαλή και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών (τόσο των ιδιωτών, όσο και των επιχειρήσεων) έθεσε πρόσφατα στη διάθεση τους, νέα προηγμένα κανάλια επικοινωνίας. Έτσι, εκτός από τη φυσική παρουσία στα καταστήματα της εταιρείας που παραμένουν ανοικτά σε όλη τη χώρα, οι πελάτες έχουν επιπλέον στη διάθεσή τους μια νέα γκάμα επιλογών, η οποία περιλαμβάνει τα ακόλουθα:

Ψηφιακή εξυπηρέτηση

  • Virtual κατάστημα, κλείνοντας ραντεβού για συνάντηση στο zoom με εκπρόσωπο της Primetel την ημέρα και ώρα που επιθυμείτε από το σχετικό link στη σελίδα της Primetel
  • VIP 8585 από την άνεση του σπιτιού σας, στέλνοντας «κενό» μήνυμα στο 8585 ώστε να επικοινωνήσει μαζί σας μέλος της ομάδας VIP εξυπηρέτησης Primetel
  • Messenger, με γραπτό μήνυμα στη επίσημη σελίδα της Primetel στο Facebook
  • Με γραπτό μήνυμα WhatsApp στον αριθμό 95133133.
  • Μέσω Viber από το κινητό ακολουθώντας το link στη σελίδα της Primetel

Επιπλέον, κατεβάζοντας την εφαρμογή MyPrimetel στο κινητό σας, μπορείτε να διαχειρίζεστε εύκολα και να έχετε τον απόλυτο έλεγχο των συνδέσεών σας!

Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών στο 133

Ανεξάρτητα από το αίτημα π.χ. νέο συμβόλαιο, θέματα λογαριασμών, νέες υπηρεσίες, τεχνικά ζητήματα, ερωτήσεις κ.λπ., τα στελέχη της Primetel τηρώντας αυστηρά όλα τα προβλεπόμενα μέτρα ασφάλειας για τους ίδιους και τους πελάτες,  παρέχουν τις υπηρεσίες τους στα καταστήματα που παραμένουν ανοικτά,  ή μέσω των καναλιών τηλεφωνικής και ψηφιακής εξυπηρέτησης. Το ίδιο ισχύει και για τους τεχνικούς της εταιρείας που παραμένουν σε εγρήγορση, έτοιμοι να ανταποκριθούν ανά πάσα στιγμή σε θέματα των πελατών στο σπίτι ή την επιχείρηση.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα κανάλια επικοινωνίας της Primetel υπάρχουν διαθέσιμες στον σύνδεσμο που ακολουθεί: https://primetel.com.cy/epikoinonia.

0 Comment

Post a Comment

(required)
(required - never published nor shared)