BREAKING

0

EA Games: Πρώτα αναπτύσσει τα παιχνίδια για high-end PCs και έπειτα τα ports στις κονσόλες

Ανάμεσα στα πολλά ports παιχνιδιών που έχουμε γνωρίσει φέτος, οι τίτλοι της EA ξεχωρίζουν για τις πολύ καλές επιδόσεις που παρουσιάζουν σε PCs. Ας πάρουμε για παράδειγμα το Battlefield 1, το οποίο προσφέρει εξαιρετικά γραφικά σε ένα μεγάλο εύρος PC hardware. Ο λόγος που συμβαίνει κάτι τέτοιο είναι γιατί η εταιρεία αναπτύσσει πρώτα την έκδοση του παιχνιδιού για PCs και έπειτα πραγματοποιεί τις κατάλληλες ρυθμίσεις στο παιχνίδι για να μπορέσει αυτό να προσαρμοστεί στις μικρότερες απαιτήσεις των σύγχρονων κονσολών.

ea-games

Η EA, δηλαδή, δεν ακολουθεί την πεπατημένη οδό άλλων εταιρειών και αντί να δημιουργήσει ports από κονσόλες σε PCs πραγματοποιεί ακριβώς το αντίθετο, κάτι το οποίο συμβάλλει σημαντικά στην εμπειρία που αποκομίζουν οι χρήστες κατά τη διάρκεια της αλληλεπίδρασής τους με αυτά. O Blake Jorgensen, στέλεχος της εταιρείας, σε πρόσφατες δηλώσεις του κατά τη διάρκεια του UBS Global Technology Conference ανέφερε χαρακτηριστικά:

«Δημιουργούμε όλους τους τίτλους παιχνιδιών με τέτοιον τρόπο, ώστε να είναι σε θέση να εκμεταλλευθούν κάθε δυνατότητα ενός high-end PC. Αντιστοίχως, μειώνουμε τις απαιτήσεις του παιχνιδιού στις κονσόλες προκειμένου να μπορέσει να τρέξει ικανοποιητικά σε αυτές. Σε έναν κόσμο όπου η κονσόλα παρουσιάζει όλο και περισσότερες ομοιότητες με το PC, κάτι τέτοιο αποδεικνύεται πολύ καλό για εμάς».

Η τελευταία αυτή διαπίστωση του Jorgensen παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και είναι πολύ σημαντική στο σύγχρονο οικοσύστημα του Gaming. Τα PlayStation 4 και Xbox βασίζονται σε X86 hardware που για αρκετό χρονικό διάστημα ήταν η κυρίαρχη πλατφόρμα για PCs, καθιστώντας πολύ εύκολη την ανάπτυξη παιχνιδιών για κονσόλες και PCs. Με δεδομένη τη σημαντική επιτυχία της EA στο τομέα της βελτιστοποίησης των παιχνιδιών, η στρατηγική αυτή φαίνεται ότι είναι και η σωστή.

Τέλος, η EA έχει εκσυγχρονίσει την διαδικασία ανάπτυξης παιχνιδιών στο σύνολό της, μεταφέροντας σημαντικά franchises στη γνωστή μηχανή γραφικών Frostbite. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα κάθε φορά που κυκλοφορεί νέο hardware, όπως για παράδειγμα το PlayStation 4 Pro, να καθίσταται εύκολη η τροποποίηση του παιχνιδιού για να υποστηρίξει τη νέα κονσόλα.

0 Comment