19.8 C
Athens
Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024
More

    Πρώτη θέση για το Call Center της Olympic Air

    Το Call Center της Olympic Air απέσπασε την πρώτη θέση μεταξύ 4 αεροπορικών εταιρειών στον ετήσιο διαγωνισμό CRM Grand Prix 2010 και την πέμπτη θέση στη γενική κατάταξη μεγάλων Call Centers (>50 Agents) σε σύνολο 45 call centers διαφορετικών δραστηριοτήτων, που διαγωνίστηκαν στην Ελλάδα. Ο ετήσιος θεσμός CRM Grand Prix έχει καθιερωθεί από την Teleperformance, το μεγαλύτερο όμιλο παροχής υπηρεσιών CRM, Telemarketing και Teleservices στον κόσμο. Διεξάγεται ταυτόχρονα σε 40 χώρες, με σκοπό την αξιολόγηση του επιπέδου εξυπηρέτησης που προσφέρουν οι επιχειρήσεις στους πελάτες τους. Ταυτόχρονα, δημιουργεί τα ποιοτικά σημεία αναφοράς τόσο της αγοράς συνολικά όσο και ανά κλάδο δραστηριότητας. Βάσει της διαδικασίας, κάθε διαγωνιζόμενο Call Center δέχεται ένα συγκεκριμένο αριθμό μυστικών κλήσεων & e-mails από το κατά τόπους γραφείο της Teleperformance. Στα πραγματοποιούμενα “Mystery Calls” και “Mystery e-mails” ακολουθούνται προκαθορισμένα σενάρια, όμοια για όλα τα διαγωνιζόμενα τηλεφωνικά κέντρα του κλάδου, την ίδια χρονική στιγμή. Η Teleperformance καταγράφει το αποτέλεσμα κάθε κλήσης και βαθμολογεί. Το Call Center της Olympic Air, που ως νεοσύστατη εταιρεία για πρώτη φορά συμμετείχε στο διαγωνισμό, συγκέντρωσε τη μεγαλύτερη βαθμολόγια βάσει προαποφασισμένων, συγκεκριμένων και αντικειμενικών κριτηρίων.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles