19.3 C
Athens
Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
More

    Πτώση στην αγορά των AR & VR headsets κατά 21% μέσα στο 2022!

    H πανδημία του COVID-19 σίγουρα βοήθησε στην ανάπτυξη της αγοράς των Augmented, Virtual και Mixed Reality headsets, καθώς αρκετοί ήταν οι χρήστες που επένδυσαν στη συγκεκριμένη τεχνολογία, έχοντας ως απώτερο στόχο να «σπάσουν» την μοναξιά και την βαρεμάρα της καραντίνας. Για αυτό και η αλήθεια είναι ότι τη διετία 2020 – 2021, η αγορά των AR και VR hedsets πήγαινε «σφαίρα». Ωστόσο, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει και ο απλός λαός ότι ανεβαίνει… κατεβαίνει και έτσι μέσα στο 2022 σημειώθηκε μια πτώση στο hardware επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας, η οποία ανήλθε στο 21%! 

    Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η IDC, αρκετοί ήταν οι users οι οποίοι γύρισαν την πλάτη στα AR και VR headsets, ένα γεγονός που οφείλεται σε μεγάλο ποσοστό και στην κατακόρυφο άνοδο των τιμών. Κρίνοντας με βάση τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η IDC, υπάρχει μια αισθητή διαφορά ανάμεσα στα AR και VR headsets, ενώ ως σφήνα μπαίνει ανάμεσα τους και η τεχνολογία του Mixed Reality, η οποία ουσιαστικά προσφέρει μια μείξη των προαναφερθέντων τεχνολογιών, με τα headsets που ανήκουν στη συγκεκριμένη κατηγορία σπανίως να πέφτουν κάτω από την τιμή των 1.000 ευρώ.

    Όσον αφορά τις εταιρείες με τις υψηλότερες πωλήσεις, η Meta είναι στην κορυφή καταλαμβάνοντας περίπου το 80% της αγοράς των VR/AR «Mixed» headsets, ενώ η ByteDance (η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από το TikTok και πρόσφατα εξαγόρασε την Pico) βρίσκεται πολύ πιο πίσω με 10%. Την πεντάδα των πιο πετυχημένων εταιρειών συμπληρώνουν οι DPVR, HTC και iQIYI. Σε ότι έχει να κάνει με την αγορά μόνο των AR γυαλιών, εκεί πρώτη έρχεται η Nreal με 98.000 units και στην ακολουθούν οι Microsoft, Rokid, TCL και EPSON.

    Πέτρος Κυπραίος
    Πέτρος Κυπραίος
    Tech expert και true gamer στην καρδιά, ο Πέτρος Κυπραίος ξεκίνησε να ασχολείται ως συντάκτης σε κορυφαία περιοδικά του Ειδικού Τύπου πάνω στα video games και στην τεχνολογία, ενώ διετέλεσε επίσης και υπεύθυνος τμήματος παιδικών περιοδικών. Από τη θέση του editorial director το focus του είναι οτιδήποτε digital, όμως του αρέσει να ρίχνει και μια ματιά και στο… lifestyle!

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles