BREAKING

0

Πώς κάνει (επιτυχημένο) marketing το Pornhub;

Μία καλή διαφήμιση κατά τη διάρκεια του Super Bowl, που πραγματοποιήθηκε χθες στις ΗΠΑ, μπορεί να θεωρηθεί ένας άκρως επιτυχημένος τρόπος marketing. Εξίσου επιτυχημένος (έως και ακόμη περισσότερο όμως) τρόπος μπορεί να θεωρηθεί και η... απόρριψη μίας διαφήμισης από το κανάλι CBS που μεταδίδει το "γεγονός της χρονιάς" για τα αθλητικά δρώμενα των Ηνωμένων Πολιτειών.

Έτσι, λοιπόν, μία διαφήμιση που το Pornhub υπέβαλλε στο κανάλι για να παίξει κατά τη διάρκεια του Super Bowl και απορρίφθηκε, κάνει τώρα θραύση στο Youtube. Η διαφήμιση δεν περιλαμβάνει κάποιο "περίεργο" περιεχόμενο, παρά μόνο εμφανίζει ένα ζευγάρι από ηλικιωμένους σε ένα παγκάκι. Ο λόγος που απορρίφθηκε, όμως, είναι γιατί διαφημίζει το Pornhub, με το περιεχόμενο του site να μην είναι αποδεκτό από το CBS.

Οι επικριτές του Pornhub αναφέρουν ότι η κίνηση έγινε επίτηδες και ότι το site ήξερε ότι η διαφήμισή του θα απορριφθεί. Το όλο ζήτημα, λοιπόν, δημιουργήθηκε μόνο και μόνο για να γίνει "θόρυβος" και να συζητηθεί το περιστατικό.

Όπως και να έχει, φαίνεται ότι οι υπεύθυνοι του Pornhub πετυχαίνουν το στόχο τους, με το σποτ να κάνει θραύση στο Youtube και να κερδίζει πολλά δημοσιεύματα.

Δεν είναι εξάλλου η πρώτη φορά που μία διαφήμιση που κόπηκε από το Super Bowl γίνεται viral. Ας θυμηθούμε τις περισυνές διαφημίσεις της PETA για τις οποίες σας είχαμε γράψει, αλλά και τις διαφημίσεις της AshleyMadison.

Δείτε τη διαφήμιση του PornHub

Πηγή: Huffington Post

0 Comment