21.5 C
Athens
Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
More

    #RIPTWITTER… Χιλιάδες users γυρίζουν την πλάτη στο Twitter και επιλέγουν το… Mastodon!

    Αναμφίβολα, η εξαγορά του Twitter από τον Elon Musk έναντι του αστρονομικού ποσού των 44 δισεκατομμυρίων αποτελεί το πιο hot αντικείμενο συζήτησης. Ωστόσο, δεν είναι λίγοι εκείνοι οι χρήστες της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης, οι οποίοι μάλλον δεν χάρηκαν και ιδιαίτερα με την κίνηση του τρομερού Elon. Για αυτό και τις τελευταίες ώρες trendάρει το hashtag: #RIPTWITTER, καθώς δεν είναι λίγοι εκείνοι οι οποίοι δηλώνουν ανοικτά την αντίθεση τους στις πομπώδεις κινήσεις του γνωστού entrepreneur.

    Για αυτό και έχουν αποφασίσει να γυρίσουν τη πλάτη στο Twitter και να στρέψουν το ενδιαφέρον τους στο Mastodon, ένα αποκεντρωμένο και πιο ανεξάρτητο «αντίπαλο» του Twitter, το οποίο θεωρούν ότι δεν μπορεί να ελεγχθεί από κάποιον μεγιστάνα του πλούτου. Σύμφωνα, με τον δημιουργό του Eugen Rochko, λίγες ώρες αφού ολοκληρώθηκε το deal, τα νούμερα του Mastodon (σε αριθμό νέων χρηστών)… εκτινάχθηκαν. Ενδεικτικό ήταν ότι στην εν λόγω εναλλακτική πλατφόρμα, λίγές ώρες μετά την ανακοίνωση της εξαγοράς, από 41.287 users που ήταν συνδεδεμένοι, περίπου παραπάνω από 30.000 ήταν νέοι χρήστες. Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί ότι το επίσημο iOS και Android Mastodon app έχει αρχίσει ήδη να σημειώνει μεγάλη αύξηση στο ρυθμό των downloads.

    Αν και το Mastodon διαθέτει μια φιλοσοφία και ένα User Interface που είναι παρόμοιο με το Twitter, ωστόσο προσφέρει αρκετά ενδιαφέροντα κι εναλλακτικά features στους χρήστες που θέλουν να το δοκιμάσουν και έχουν το χρόνο να το «εξερευνήσουν» και να «πειραματιστούν» μαζί του. Μάλιστα σύμφωνα με τον εμπνευστή του στο άμεσο μέλλον πρόκειται να προστεθούν και άλλες λειτουργίες, όπως είναι για παράδειγμα η εισαγωγή μιας end-to-end encrypted messasing service.

    Πέτρος Κυπραίος
    Πέτρος Κυπραίος
    Tech expert και true gamer στην καρδιά, ο Πέτρος Κυπραίος ξεκίνησε να ασχολείται ως συντάκτης σε κορυφαία περιοδικά του Ειδικού Τύπου πάνω στα video games και στην τεχνολογία, ενώ διετέλεσε επίσης και υπεύθυνος τμήματος παιδικών περιοδικών. Από τη θέση του editorial director το focus του είναι οτιδήποτε digital, όμως του αρέσει να ρίχνει και μια ματιά και στο… lifestyle!

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles