BREAKING

0

Ένας Iron Man στο πλευρό της HTC

Συμβόλαιο δύο ετών για διαφημιστική καμπάνια έκλεισε η HTC με τον "Iron Man" Robert Downey Jr, έναντι 12 εκατομμυρίων δολαρίων, ώστε ο δημοφιλής πρωταγωνιστής να ετοιμάσει τηλεοπτικά spots, καταχωρίσεις στον τύπο, αλλά και outdoor υλικό διαφημίζοντας τα προϊόντα της ταϊβανέζικης εταιρείας.

robert-downey-jr-htc

Η HTC έχει αποφασίσει το τελευταίο διάστημα να εγκαταλείψει την "Quietly Brilliant" πολιτική της και να γίνει πιο επικοινωνιακή, δημιουργώντας καμπάνιες που θα κερδίσουν το ενδιαφέρον του κοινού. Έχοντας στα χέρια της ένα προϊόν σαν το HTC One, εξάλλου, το οποίο έχει λάβει τις καλύτερες κριτικές από τον τύπο, με τους περισσότερους να το θεωρούν καλύτερο από την ανταγωνιστική "ναυαρχίδα" της Samsung, το Galaxy S4, οι Ταιβανέζοι θέλουν να "εξαργυρώσουν" αυτά τα  θετικά σχόλια και σε πωλήσεις. Προς το παρόν, το HTC One είχε πουλήσει περί τα 5 εκατ. συσκευές από το Μάρτιο που ανακοινώθηκε έως τον προηγούμενο μήνα, έναντι 10 εκατ. του S4 μέσα στον πρώτο μήνα κυκλοφορίας του.

Η καμπάνια με τον "Iron Man" Robert Downey Jr, στην οποία και ο ίδιος ο ηθοποιός θα έχει μέρος του δημιουργικού ελέγχου, αναμένεται να δυναμώσει την παρουσία της HTC στα media, φιλοδοξώντας με αυτή την εξωστρέφεια να δυναμώσει και τις πωλήσεις της εταιρείας.

Δεν είναι, ωστόσο, η πρώτη φορά που οι Ταϊβανέζοι χρησιμοποιούν κάποια διασημότητα, καθώς στο λανσάρισμα του One είχαμε δει ένα διαφημιστικό με τον James Van Der Beek του Dawson Creek. Σε κάθε περίπτωση, βέβαια, ο Robert Downey Jr είναι ένα όνομα άλλης "βαρύτητας", στο οποίο η HTC σίγουρα ποντάρει πολλά.

SOURCE

0 Comment