15.8 C
Athens
Τρίτη, 19 Μαρτίου, 2024
More

    Σας περισσεύουν… 87.000$; Εάν ναι, τότε μπορείτε να αγοράσετε την rollable OLED TV της LG!

    Πολλές φορές βλέπουμε να κάνουν την εμφάνιση τους τεχνολογικά projects και διάφορα εξελιγμένα concepts, τα οποία όμως μένουν για πάντα σε επίπεδο σχεδιασμού και δεν φτάνουν ποτέ στον τελικό καταναλωτή. Παρόλα αυτά, κάποια από αυτά τα τολμηρά concepts τελικά παίρνουν το πράσινο φως και έτσι έχουμε την ευκαιρία να δούμε τεχνολογικά προϊόντα, τα οποία μοιάζουν λες και έχουν ξεπηδήσει από τις σελίδες ενός ευφάνταστου βιβλίου επιστημονικής φαντασίας. Αυτό συνέβη και με την περίπτωση της rollable OLED TV της LG, η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην CES του 2020.

    Η εν λόγω high-tech πρόταση από την κορεατική εταιρεία δεν είναι τίποτε άλλο από ένα LG Signature OLED R display, το οποίο μπορεί να ξεδιπλωθεί και να αναδιπλωθεί! Πιο συγκεκριμένα, η εν λόγω 65αρά 4Κ TV βρίσκεται μέσα σε ένα είδος μακρόστενου κουτιού και μπορεί να διπλωθεί όταν δεν χρησιμοποιείται από τον χρήστη της. Σύμφωνα με την LG, η ιδέα που βρίσκεται πίσω από τη δημιουργία του εν λόγω προϊόντος είναι ότι οι καταναλωτές μπορούν ουσιαστικά να παρακολουθήσουν τηλεόραση σε οποιοδήποτε σημείο του σπιτιού, χωρίς να χρειάζεται να «δεσμεύσουν» κάποιο χώρο στο σαλόνι τους. Όπως έγινε γνωστό, η rollable OLED TV της LG είναι ήδη διαθέσιμη στην αγορά της Νοτίου Κορέας (είναι άγνωστο εάν θα βγει και σε άλλες αγορές) αντί του διόλου ευκαταφρόνητου ποσού των 87.000 δολαρίων! Δηλαδή κοστίζει όσο ένα μικρό δυάρι στο κέντρο της Αθήνας ή σχεδόν μισθούς 10 ετών για τον μέσο Έλληνα εργαζόμενο. Ελπίζουμε ότι μια μέρα (σε 20 χρόνια) ίσως να αποτελεί ένα mainstream προϊόν, όπως οι σημερινές τηλεοράσεις που μπορείτε να βρείτε σε κάθε κατάστημα πώλησης ηλεκτρονικών ειδών.

    Πέτρος Κυπραίος
    Πέτρος Κυπραίος
    Tech expert και true gamer στην καρδιά, ο Πέτρος Κυπραίος ξεκίνησε να ασχολείται ως συντάκτης σε κορυφαία περιοδικά του Ειδικού Τύπου πάνω στα video games και στην τεχνολογία, ενώ διετέλεσε επίσης και υπεύθυνος τμήματος παιδικών περιοδικών. Από τη θέση του editorial director το focus του είναι οτιδήποτε digital, όμως του αρέσει να ρίχνει και μια ματιά και στο… lifestyle!

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles