11.3 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024
More

    “Σκαρφάλωσαν” στα 50 εκατ. οι συνδρομητές YouTube Music

    Η μουσική έχει γίνει πλέον πεδίο έντονου ανταγωνισμού. Google, Amazon και Spotify “κονταροχτυπιούνται” μεταξύ τους για να φέρουν στους “κόλπους” τους περισσότερους συνδρομητές. Πρόσφατα μάλιστα έγινε γνωστό ότι οι υπηρεσίες YouTube Music και YouTube Premium, μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο, κατάφεραν να αποκτήσουν 50 εκατ. συνδρομητές.

    Πρόκειται για μια αξιοσημείωτη αύξηση σε σχέση με τα 30 εκατ. του περασμένου Δεκεμβρίου. Αυτό όμως που δεν διευκρινίζεται από τη Google είναι πόσοι από τους 50 εκατ. χρήστες πληρώνουν συνδρομή και πόσοι χρησιμοποιούν το δωρεάν trail του ενός μήνα.

    Το YouTube Music Premium και το YouTube Premium δίνουν κάποιες δυνατότητες στους χρήστες. Δυνατό “χαρτί” είναι ότι επιτρέπει στους συνδρομητές να ακούνε και να κατεβάζουν χωρίς διαφημίσεις μουσική και videos.

    Η εταιρεία δεν έχει αναφέρει από την πλευρά της επίσημα που αποδίδει αυτή την αύξηση στους συνδρομητές. Είναι αλήθεια ότι οι ανταγωνιστικές πλατφόρμες, όπως το Spotify και Apple Music, είναι σε καλύτερο επίπεδο. Είναι αρκετά δύσκολο να πούμε τι σημαίνουν οι 50 εκατ. συνδρομητές για τη Google. Μήπως περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να ακούνε videos να παίζουν χωρίς διαφημίσεις στο background; Μήπως ψάχνουν μια εναλλακτική επιλογή έναντι του Spotify;

    Διαβάστε επίσης: 

    Αλλαγές στο Instagram με “φόντο” τους ανήλικους χρήστες

     

    Ελένη Σαραντάκη
    Ελένη Σαραντάκη
    Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles