Τα τελευταία χρόνια, γνωρίζουμε ότι η αγορά των tablets αναπτύσσεται ραγδαία και πλέον κυκλοφορούν χιλιάδες μοντέλα, τα οποία καλύπτουν πλήρως τις διαφορετικές ανάγκες του καταναλωτικού κοινού. Ωστόσο, σύμφωνα με στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα από την εταιρεία IDC για πρώτη φορά μετά το 2010, η αγορά των tablets σε παγκόσμιο επίπεδο γνωρίζει πτώση.
Σύμφωνα με τα δεδομένα που κατέγραψαν οι αναλυτές της IDC, στο τέταρτο τρίμηνο του 2014 πωλήθηκαν παγκοσμίως 76.1 εκατομμύρια tablets, ενώ για την ίδια χρονική περίοδο πέρσι οι πωλήσεις των tablets ανήλθαν σε 78.6 εκατομμύρια. Η συγκεκριμένη πτώση ανέρχεται σε ένα ποσοστό της τάξεως του 3.2% και εάν δούμε τις πωλήσεις των μεγάλων κατασκευαστών μεμονωμένα θα παρατηρήσουμε πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία, τα οποία απεικονίζουν τις τάσεις, αλλά και τις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού. Ειδικότερα, η Apple πούλησε τα περισσότερα tablets από κάθε άλλο κατασκευαστή για το προαναφερθέν χρονικό διάστημα (21.4 εκατομμύρια), ωστόσο σε σύγκριση με πέρσι, οι συνολικές πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 17.8%. Πτώση είχε και η δεύτερη της κατάταξης Samsung, η οποία κατάφερε να διαθέσει στην αγορά 11 εκατομμύρια tablets. Επιπλέον, πτωτική ήταν η πορεία των πωλήσεων της Asus και της Amazon, ενώ η μόνη που τα πήγε κάπως καλύτερα ήταν η Lenovo με άνοδο που άγγιξε το 9%. Αν και τα παραπάνω στοιχεία εμφανίζουν μία «κόπωση» στην αγορά, ωστόσο μέσα στο 2014 πωλήθηκαν 229.6 εκατ. tablets, ποσοστό 4.4% παραπάνω από το 2013.