BREAKING

3

Αποκάλυψη-ΣΟΚ! Οι χρήστες smartphones δεν κατεβάζουν applications!

Οι εταιρείες που αναπτύσσουν applications για smartphones και mobile συσκευές, σίγουρα δεν περνούν και τις καλύτερες μέρες τους, καθώς ο διαρκής και αυξανόμενος ανταγωνισμός καθιστά όλο και πιο δύσκολη την προσπάθεια τους να προσφέρουν εφαρμογές που θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού. Ωστόσο, το τελευταίο χρονικό διάστημα οι developers αντιμετωπίζουν και ένα ακόμη σημαντικό πρόβλημα που έχει να κάνει με την απροθυμία των χρηστών να κατεβάσουν εφαρμογές!  smartphone-apps

Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία ComScore υπολογίζεται ότι τα 2/3 των κατόχων smartphones στις Η.Π.Α. δεν κατέβασαν ούτε μία εφαρμογή (μέσα στο χρονικό διάστημα του ενός μήνα)! Επιπλέον, με βάση τα τριμηνιαία αποτελέσματα που κατέγραψε η ComScore (κατά μέσο όρο) το 65.5% των χρηστών δεν κατέβασαν ούτε μία εφαρμογή, το 8.4% κατέβασε μία εφαρμογή και ένα ποσοστό της τάξεως του 8.9% εγκατέστησε δύο applications μέσα στο τρίμηνο. Μόλις το 2.4% των χρηστών εγκατέστησαν από τρεις applications και άνω στο παραπάνω χρονικό διάστημα. Όπως μπορείτε να φανταστείτε τα παραπάνω νούμερα είναι αν μη τι άλλο απογοητευτικά, με το πρόβλημα να πηγάζει κυρίως από το γεγονός ότι οι χρήστες δείχνουν να ξοδεύουν πάρα πολύ χρόνο σε ορισμένες βασικές (και πολύ γνωστές) εφαρμογές, όπως για παράδειγμα είναι το YouTube ή το Facebook και οι οποίες μάλιστα σε αρκετές περιπτώσεις βρίσκονται προεγκατεστημένες στις περισσότερες νέες συσκευές. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι πολύ δύσκολα μία άλλου τύπου εφαρμογή, η οποία δεν εντάσσεται στην κατηγορία των mainstream applications, καταφέρνει να κερδίσει τη προσοχή του χρήστη.  mobile-apps

Με βάση τα παραπάνω καθίσταται σαφές ότι τα "μεγάλα ονόματα" κυριαρχούν και οι εφαρμογές που αποτελούν την προσπάθεια των λιγότερο γνωστών δημιουργών πασχίζουν να επιβιώσουν και να βγουν στον αφρό. Αναμφίβολα, η κατάσταση αυτή καθιστά όλο και πιο δύσκολο το έργο των ανεξάρτητων mobile developers που πλέον καλούνται διαρκώς να εφευρίσκουν νέους τρόπους που θα δελεάσουν και θα πείσουν το αγοραστικό κοινό.

SOURCE

0 Comment