BREAKING

0

Η Social Media μάχη των υποψήφιων δημάρχων του δήμου Θεσσαλονίκης

Η εταιρία Sidebar συνεχίζει την ενημέρωση την οποία έχει ξεκινήσει ενόψει των Δημοτικών Εκλογών 2014, καταγράφοντας τις Social Media απόψεις σχετικά με τους υποψήφιους δημάρχους. Μετά τα αποτελέσματα για το δήμο Αθηναίων και το δήμο Πειραιά, σειρά παίρνει ο δήμος Θεσσαλονίκης.

Η ελευθερία λόγου στα Social Media επιτρέπει στους χρήστες να εκφράζουν οποιαδήποτε γνώμη έχουν για τους Μπουτάρη, Καλαφάτη, Μηταφίδη, Δελλή, Ματθαιόπουλο και Παπαγεωργίου. Ας δούμε αναλυτικότερα τα αποτελέσματα της Sidebar τα οποία προήλθαν με χρήση του εργαλείου Monitor και αφορούν την περίοδο 04/04 έως 04/05.

ekloges-2014-social-media-dimos-thessalonikis

Ξεκινώντας με το σύνολο των αναφορών για κάθε υποψήφιο δήμαρχο, πρώτος με μεγάλη διαφορά είναι ο Μπουτάρης με 10.978 αναφορές, ενώ δεύτερος έρχεται ο Καλαφάτης με 3.197 αναφορές και τρίτος ο Ματθαιόπουλος με 2.495 αναφορές.

ekloges-2014-social-media-dimos-thessalonikis

Συνεχίζοντας, βλέπουμε πως σχεδόν το 90% των προηγούμενων αναφορών προέρχονται από ηλικίες 21 έως 50 ετών, ενώ στην κατανομή ηλικιών υπάρχει σαφής πρωτιά για τον Δελλή στις ηλικίες 36 έως 50 ετών.

ekloges-2014-social-media-dimos-thessalonikis

ekloges-2014-social-media-dimos-thessalonikis

Στα δύο επόμενα γραφήματα βλέπουμε στο πρώτο τις αναφορές όλων των υποψήφιων δημάρχων ανά ημέρα και στο δεύτερο μονάχα τις αναφορές του Ματθαιόπουλου, για να φανούν οι αναφορές σχετικά με την άρση ασυλίας του από την Βουλή.

ekloges-2014-social-media-dimos-thessalonikis

Κάτι το οποίο εντοπίσαμε και στο δήμο Αθηναίων, όχι όμως και στο δήμο Πειραιά, είναι το έντονο αρνητικό αίσθημα των αναφορών και για τους υποψήφιους δημάρχους του δήμου Θεσσαλονίκης. Σχεδόν 8 στις 10 αναφορές ήταν αρνητικού χαρακτήρα. Επίσης, αν δούμε τις αναφορές ανά υποψήφιο, πρώτος στις αρνητικές τερματίζει ο Ματθαιόπουλος και πρώτος στις θετικές ο Καλαφάτης.

ekloges-2014-social-media-dimos-thessalonikis

Είδαμε στην αρχή το γράφημα σχετικά με το σύνολο των αναφορών ανά υποψήφιο δήμαρχο και η παραπάνω πίτα μεταφράζει το σύνολο σε ποσοστά, δείχνοντας την πρωτιά του Μπουτάρη στις αναφορές χρηστών με 56%.

ekloges-2014-social-media-dimos-thessalonikis

Τέλος, πάμε να δούμε από πού προήλθαν οι προηγούμενες αναφορές. Το 39% προήλθε από blogs, το 35% μέσω Twitter, το 11% μέσω Facebook και το 15% από ειδησεογραφικά sites. Επίσης, το δεξί γράφημα αναφέρει αναλυτικά τα Social Media από τα οποία προήλθαν οι αναφορές για κάθε υποψήφιο δήμαρχο.

0 Comment