BREAKING

0

Starbucks: Εγκαινιάζει νέο κατάστημα για παραγγελίες που έχουν υποβληθεί αποκλειστικά μέσω φορητών συσκευών

Τα Starbucks μέσα στο 2015 έδωσαν για πρώτη φορά τη δυνατότητα στους πελάτες τους να υποβάλλουν παραγγελίες μέσω φορητής συσκευής. Όπως διαπίστωσε και η ίδια η εταιρεία, το να είσαι ο πρώτος που δοκιμάζεις να εφαρμόσεις κάτι νέο στην αγορά, συχνά συνεπάγεται και απρόβλεπτες προκλήσεις. Όπως αναφέρει το TechCrunch, οι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία πελάτες χρησιμοποιούσαν την υπηρεσία ελπίζοντας να μπορέσουν να αποφύγουν τις αναμονές.

2017-03-31-image-7

Σε ορισμένα δημοφιλή καταστήματα, οι εικονικές ουρές είναι τόσο μεγάλες όπως και οι φυσικές, κάτι που ανάγκασε τη Starbucks να αναζητήσει τρόπους σε μια προσπάθεια να εξομαλύνει την κατάσταση. Μια από τις πιθανές λύσεις που εξέταζε πρόκειται να τεθεί σε ισχύ από αυτή την εβδομάδα σε ένα κατάστημα λιανικής πώλησης το οποίο θα εξυπηρετεί αποκλειστικά τους πελάτες οι οποίοι υποβάλλουν την παραγγελία τους μέσω φορητής συσκευής. Η Starbucks είχε ανακοινώσει το κατάστημα στο οποίο θα εφαρμοστεί το μέτρο αυτό σε μια πρόσφατη επιστολή που απέστειλε στους εργαζόμενους.

Σύμφωνα με το Reuters, το κατάστημα αυτό βρίσκεται στα κεντρικά γραφεία της Starbucks στο Seattle, όπου λειτουργεί δυο καφέ με περισσότερους από 5.000 υπαλλήλους. Η Starbucks είναι η μια από τις πολλές παρόμοιες εταιρείες του χώρου, οι οποίες δοκιμάζουν το νέο αυτό σύστημα υποβολής παραγγελιών. Μεταξύ των άλλων εταιρειών που ακολούθησαν αυτό το σύστημα είναι και η αρκετά γνωστή πολυεθνική εταιρεία γρήγορου φαγητού McDonald.

0 Comment