21.6 C
Athens
Τρίτη, 16 Απριλίου, 2024
More

    Surface Pro 3. Η Microsoft “πικάρει” τα MacBook Air σε τρία σποτ!

    Πολλές φορές οι εταιρείες υψηλής τεχνολογίας χρησιμοποιούν επιθετικά διαφημιστικά σποτ, για να υπερτονίσουν τις δυνατότητες των προϊόντων τους και να υποβαθμίσουν τους ανταγωνιστές τους. Σε αυτή τη λογική βασίζεται και η νέα διαφημιστική καμπάνια της Microsoft για το Surface Pro 3, το οποίο τίθεται αντιμέτωπο με το MacBook Air της Apple!

    Microsoft Surface Pro 3

    Ως γνωστόν, τα MacBook Air έχουν αποκτήσει το δικό τους φανατικό κοινό, σημειώνοντας εξαιρετικές πωλήσεις. Ωστόσο, η Microsoft δεν δείχνει να ασπάζεται την επιτυχία του laptop που φέρει την σφραγίδα του μεγάλου ανταγωνιστή της, για αυτό μέσω των τριών διαφημιστικών (τα οποία μπορείτε να παρακολουθήσετε παρακάτω), συγκρίνει τα δύο προϊόντα και υπερτονίζει τα χαρακτηριστικά του Surface Pro 3, υποβαθμίζοντας παράλληλα τις δυνατότητες του MacBook Air. Τα τρία διαφημιστικά επικεντρώνονται στην υπεροχή του Surface Pro 3 και στο γεγονός ότι είναι σχεδόν το ίδιο ισχυρό με το MacBook Air, παρόλο που ουσιαστικά ανήκει περισσότερο στην οικογένεια των tablets. Επιπλέον, προβάλλονται ιδιαιτέρως οι touch-screen δυνατότητες και η λειτουργία  του Stylus (Pen όπως αναφέρεται από την Microsoft), ενώ επίσης γίνεται εκτενής αναφορά στο γεγονός ότι με την ύπαρξη του ειδικού keyboard, το Surface Pro 3 πολύ εύκολα μετατρέπεται σε ένα πλήρως λειτουργικό notebook, το οποίο δύναται να ικανοποιήσει χωρίς πρόβλημα τις ανάγκες ακόμη και των πιο απαιτητικών χρηστών.

    Δείτε τα video που ακολουθούν και θα καταλάβετε και εσείς τι εννοούμε όταν λέμε ότι οι εταιρείες υψηλής τεχνολογίας πολλές φορές βρίσκονται σε… εμπόλεμη κατάσταση!

    http://youtu.be/1jP4O7rEHQ8

    http://youtu.be/yYC5dkQlQLA

    http://youtu.be/YfpULoEZIHk

     

    Πέτρος Κυπραίος
    Πέτρος Κυπραίος
    Tech expert και true gamer στην καρδιά, ο Πέτρος Κυπραίος ξεκίνησε να ασχολείται ως συντάκτης σε κορυφαία περιοδικά του Ειδικού Τύπου πάνω στα video games και στην τεχνολογία, ενώ διετέλεσε επίσης και υπεύθυνος τμήματος παιδικών περιοδικών. Από τη θέση του editorial director το focus του είναι οτιδήποτε digital, όμως του αρέσει να ρίχνει και μια ματιά και στο… lifestyle!

    Related Articles

    2 ΣΧΟΛΙΑ

    τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles