BREAKING

0

Συνέντευξη: Σωτηρία Δήμα, Lifecycle Product Manager & Mercedes Me expert, Mercedes-Benz Hellas

Η Σωτηρία Δήμα, Lifecycle Product Manager & Mercedes Me expert, Mercedes-Benz Hellas μίλησε στο Digital Life για τις νέες τεχνολογίες, το Mercedes Me αλλά και τις καινοτομίες του κατασκευαστή στο χώρο της οδήγησης.

Sotiria Dima

Πως προέκυψε η ιδέα για τη δημιουργία του Mercedes Me και πως μπορεί να βοηθήσει η πλατφόρμα, ουσιαστικά, τους χρήστες;

Η Mercedes Benz ως οδηγός των εξελίξεων ξεφεύγει από τα όρια του «κατασκευαστή αυτοκινήτων» και στοχεύει  πλέον όχι μόνο στην  ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων αλλά και ευέλικτων υπηρεσιών, θέλοντας να καλύψει το μεγαλύτερο φάσμα των αναγκών και  επιθυμιών  των πελατών της . Μέσω του brand Mercedes me, η Mercedes Benz, τους παρέχει τη δυνατότητα να ανακαλύψουν τον ψηφιακό κόσμο της μάρκας ενισχύοντας έτσι ακόμη περισσότερο την πελατοκεντρική της φιλοσοφία. Ένα πλήθος υπηρεσιών, από τη χρηματοδότηση και τη συντήρηση των οχημάτων μέχρι την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση ή μία εικονική επίσκεψη στον κόσμο της έρευνας και της ανάπτυξης της Mercedes Benz είναι πλέον διαθέσιμες για όλους.. Και όλα αυτά πολύ απλά μέσω του Portal Mercedes me.

Πόσο “connected” είναι η νέα CLS και ποιες νέες δυνατότητες προσφέρει στον “always online” χρήστη;

Η τρίτη γενιά CLS έκανε ήδη την εμφάνισή της στην Ελλάδα τον περασμένο μήνα. Αν κάποτε εντυπωσίαζε λόγω του πρωτοποριακού σχεδιασμού της, σήμερα εντυπωσιάζει και από το πλήθος καινοτομιών και τεχνολογιών που περιλαμβάνει! Η νέα CLS είναι πλήρως συνδεδεμένη, δίνοντας την δυνατότητα στον χρήστη να έχει πρόσβαση στις βασικές λειτουργίες του οχήματός του μέσω του smartphone του, να δει που ακριβώς έχει παρκάρει το όχημά του ή ακόμα και να εργάζεται καθ’ οδόν μέσω της λειτουργίας In Car office. Έτσι ο “always online”  πελάτης της CLS είναι διαρκώς δικτυωμένος με το όχημά του, με το δρόμο αλλά και με τον κόσμο γύρω του.

Ποιες από τις δυνατότητες που προσφέρει το Mercedes Me είναι διαθέσιμες στην Ελλάδα;

Το brand Mercedes me διαρκώς εξελίσσεται και εμπλουτίζεται με νέες καινοτόμες υπηρεσίες. Στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή είναι διαθέσιμοι οι 3 από τους 5 πυλώνες του Mercedes me, το Connect, το Assist & to Inspire. Oι υπηρεσίες που περιλαμβάνονται στους άλλους δύο  Finance & Move, πρόκειται να είναι διαθέσιμες στο άμεσο μέλλον. Έτσι ο πελάτης μπορεί ήδη να συνδεθεί με το όχημά του, να κλείσει online το επόμενο ραντεβού του για service, να ελέγξει αν τα παράθυρα του οχήματος του είναι ανοιχτά αλλά ακόμα και να κλειδώσει ή να ξεκλειδώσει ο όχημά του μέσω του smartphone του.

Ποια είναι η προσέγγιση της Mercedes στο ζήτημα της αυτόνομης οδήγησης και πότε θεωρείτε ότι θα δούμε τα πρώτα αυτόνομα οχήματα στη χώρα μας

Είναι σαφές πλέον ότι η αυτοκίνηση οδηγείται προς την αυτόνομη οδήγηση με γοργούς ρυθμούς.  Ως εφευρέτης του αυτοκινήτου, η Mercedes-Benz οδηγεί τις εξελίξεις και σε αυτόν τον τομέα. Ήδη με την παρουσίαση της 10ης γενιάς της Ε- Class το 2016, η Mercedes Benz έκανε ένα μεγάλο βήμα προς την αυτόνομη οδήγηση, εξοπλίζοντας  τα οχήματα με συστήματα υποβοήθησης που επιτρέπουν ένα βαθμό ημιαυτόνομης οδήγησης. Τα συστήματα αυτά που έχουν ως στόχο την μεγαλύτερη οδηγική άνεση σε συνδυασμό πάντα με την ασφαλή οδήγηση, εισάγονται πλέον και σε μικρότερης κατηγορίας μοντέλα όπως είναι η νέα A- Class, υπογραμμίζοντας έτσι την κατεύθυνση της μάρκας προς την κατασκευή πλήρως αυτόνομων οχημάτων σε όλη της την γκάμα. Είναι χαρακτηριστική η δήλωση του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler, Dr. Dieter Zetsche «Εμείς κάναμε πραγματικότητα το όνειρο της μετακίνησης χωρίς άλογο. Τώρα ήρθε η ώρα να προσφέρουμε τη δυνατότητα της μετακίνησης χωρίς οδηγό!» Φυσικά, μία τέτοια επανάσταση στις μετακινήσεις χρειάζεται χρόνο για να ωριμάσει, ενώ αναγκαία συνθήκη για την ασφαλή χρήση των οχημάτων αυτόνομης οδήγησης είναι η διεθνής εναρμόνιση του νομικού πλαισίου, η οποία βρίσκεται προς το παρόν σε πολύ αρχικό στάδιο. Η τεχνολογία όμως υπάρχει ήδη και μπορεί να εφαρμοστεί παντού. Γι’ αυτό και θεωρώ δεδομένο, ότι στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον θα αρχίσουμε να βιώνουμε όλο και περισσότερο την εμπειρία της αυτόνομης οδήγησης. Είναι απλά θέμα χρόνου. 

Πως μπορεί ο χρήστης να αυξήσει την παραγωγικότητά του όντας εκτός γραφείου, αλλά μέσα στο όχημά του;

Με την υπηρεσία Mercedes me connect "In-Car Office", ο οδηγός μιας Mercedes Benz, έχει στη διάθεσή του κάποια σημαντικά εργαλεία γραφείου απευθείας στο όχημά του.

 Έχοντας πρόσβαση στο ημερολόγιό του μέσω της κεντρικής οθόνης του οχήματός του, μπορεί να επεξεργαστεί τις κλήσεις του, να αναζητήσει το επόμενο ραντεβού του αλλά και να πλοηγηθεί σε αυτό, ακόμα και να  ξεκινήσει μια τηλε- διάσκεψη στη διάρκεια της διαδρομής χωρίς να χρειάζεται  να  εισάγει με το χέρι αριθμούς τηλεφώνου ή κωδικούς κλήσης!

 Έτσι, ο οδηγός αξιοποιεί τον πολύτιμο χρόνο του έξυπνα και αποτελεσματικά καθιστώντας  την παραγωγική εργασία εφικτή ακόμα και καθ' οδόν.

0 Comment