BREAKING

0

Τα νέα μοντέλα των τηλεοράσεων της Toshiba

Με αφορμή το Euro 2012, η Toshiba παρουσίασε τα νέα μοντέλα τηλεοράσεων στις σειρές 55ZL2, VL963, και TL933 που έρχονται να ικανοποιήσουν τις ανάγκες κάθε καταναλωτή, όποιες κι αν είναι αυτές.

Η 55ZL2 αποτελεί τη «ναυαρχίδα» της εταιρείας καθώς με τις 55 ίντσες της, δεν απαιτούνται ειδικά γυαλιά για να παρακολουθήσετε 3D. Επιπλέον είναι η πρώτη τηλεόραση στον κόσμο με Quad Full HD οθόνη για το καταναλωτικό κοινό, κάτι που της επιτρέπει να προσφέρει απολαυστική 3D τηλεθέαση σε μεγάλες παρέες ενώ αναπαράγει περιεχόμενο 2D σε τέσσερις φορές Full HD ανάλυση. Η Διαθέτει επίσης την επαναστατική τεχνολογία CEVO-ENGINE της Toshiba η οποία τροφοδοτεί και άλλες επαναστατικές εφαρμογές όπως η PERSONAL-TV, η εγγραφή USB και η πρόσβαση στο Toshiba Places.

Η VL963 στις 55 ίντσες θα «γεμίσει» το σαλόνι σας προσφέροντάς σας παράλληλα κορυφαίας ποιότητας 3D εικόνα χωρίς την ανάγκη χρήσης γυαλιών!

Η σειρά VL963 είναι Full HD με παθητική 3D τεχνολογία που την καθιστά ιδανική για την οικογένεια. Με εντυπωσιακό και αναγνωρίσιμο σχεδιασμό, προσφέρει κινηματογραφική τηλεθέαση σε Full HD ανάλυση και παθητική τεχνολογία 3D η οποία μετατρέπει περιεχόμενο 2D σε 3D εικόνες. Η συσκευή διατίθεται με τέσσερα ζευγάρια 3D γυαλιών για άμεση χρήση και έρχεται σε μεγέθη οθόνης 42, 47 και 55 ιντσών. Επιπρόσθετα προσφέρει πρόσβαση σε περιεχόμενο πολυμέσων μέσω διαδικτύου.

Η σειρά TL933, τέλος, απευθύνεται στο πιο νεανικό κοινό. Με οθόνη 16:9 LCD με Edge LED backlighting τεχνολογία, είναι συμβατή με 3D και προσφέρει εικόνα Full HD. Η TL933 μετατρέπει 2D περιεχόμενο σε 3D, ώστε να απολαμβάνουν οι θεατές εκπομπές και ταινίες σε ποιότητα 3D με τη χρήση γυαλιών Active Shutter 3D ενώ κυκλοφορεί σε μέγεθος οθόνης 32, 40 και 46 ιντσών. Διαθέτει δύο θύρες USB και τέσσερις θύρες HDMI, καθώς επίσης και ενσωματωμένο tuner για DVB-T και DVB-C.

Τηλεόραση που σίγουρα θα συγκινήσει το κοινό νεαρών ηλικιών, η TL933 προσφέρει Full HD εικόνα σε ενδιαφέρουσα γκάμα ιντσών.

Οι HD Smart τηλεοράσεις της Toshiba αποτελούν επιλογή «value for money» για τους Έλληνες καταναλωτές ενώ διατίθενται στην αγορά μέσω όλων των μεγάλων αλυσίδων ηλεκτρονικών ειδών.

 

0 Comment