BREAKING

1

Τα νέα spots του Samsung Galaxy Gear σε ταξιδεύουν στην... ιστορία των smartwatches

Η αγορά των smartwatches τώρα αρχίζει να αναπτύσσεται, με προτάσεις σαν τις ανακοινώσεις της Sony και της Samsung στην IFA 2013, να αποτελούν την πρώτη "φουρνιά" συσκευών μεγάλων εταιρειών που θα μας απασχολήσουν τους επόμενους μήνες.

Κι ενώ η Samsung δεν έχει λάβει και άριστες κριτικές για το Galaxy Gear, το πρώτο "έξυπνο" ρολόι της, κυρίως λόγω της μικρής αυτονομίας του και της συνδεσιμότητάς του μόνο με το Note 3 (σύντομα και με το S4), οι Κορεάτες έχουν δηλώσει εξαρχής τα σχέδιά τους να "ανοίξουν" μία αγορά και να συνεχίσουν δυναμικά σ' αυτήν.

Οι νέες τους διαφημίσεις για το Galaxy Gear είναι από τις καλύτερες που έχουν βγάλει ποτέ, πραγματοποιώντας, στην ουσία, μία καμπάνια για το είδος της συσκευής και όχι μόνο για το μοντέλο τους. Θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί ότι πρόκειται για spot του ίδιου του concept του smartwatch που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει αυτούσια και μία άλλη κατασκευάστρια...

smartwatches-past

Τα spots κάνουν μία αναδρομή σε sci-fi στιγμές στις οποίες βλέπουμε "φανταστικά" έξυπνα ρολόγια. Το πρώτο βλέπουμε να πρωταγωνιστούν τα ίδια τα προϊόντα, ενώ στο δεύτερο βλέπουμε σκηνές από σχετικές ταινίες και άλλες παραγωγές με σχετικά concepts.

Και οι δύο διαφημίσεις, που είναι απολαυστικές, προβλήθηκαν για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια των NFL games χθες στις ΗΠΑ.

1 Comment

  • Makis
    7 Οκτωβρίου 2013 at 18:46

    Δηλαδή το Sony Smartwatch ΜΝ2 που έχω εδώ και ένα χρόνο τι θεωρείται;; Ε όχι, που θα μας πείσουν σε λίγο ότι αυτοί το ανακάλυψαν, αυτοί το προωθούν σωστά απλώς, όταν βγάλει η Apple να δείτε τι θα γίνει… και η κουτσή Μαρία θα το φοράει..