19.2 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024
More

    Τα νέα τρένα της Ιαπωνίας θα είναι σχεδόν… αόρατα!

    Όταν πρόκειται για τεχνολογία και εφευρέσεις, η Ιαπωνία είναι πάντα πολύ μπροστά. Έχει ήδη το τρένο “σφαίρα”, το οποίο τα δύο τελευταία χρόνια μεταφέρει τους επιβάτες του σε ολόκληρη τη χώρα με ταχύτητα έως και 580 χιλιομέτρων/ώρα. Όπως διαβάζουμε στο secnews.gr, τώρα, η Seibu Railway Co. θέλει να γιορτάσει την 100η επέτειό της το 2018 εγκαινιάζοντας μια νέα σειρά τρένων που θα «γίνονται ένα με το τοπίο».

    trend160314_301

    Η Seibu Railway Co. είναι μια ιαπωνική εταιρεία ετερογενών δραστηριοτήτων. Κύριες επιχειρήσεις της είναι στον τομέα των σιδηροδρόμων, του τουρισμού και των ακινήτων. Οι σιδηροδρομικές δραστηριότητες της δραστηριοποιούνται στο βορειοδυτικό Τόκιο και τη Saitama.

    Η αρχιτέκτονας Kazuyo Sejima από την ιαπωνική εταιρεία Sanaa, ο οποίος πρόσφατα έλαβε ένα βραβείο Pritzker -το βραβείο Νόμπελ της αρχιτεκτονικής- έχει σχεδιάσει ένα τρένο που δεν θα είναι εντελώς αόρατο, αλλά υπερ-αντανακλαστικό. Ουσιαστικά, συγχωνεύεται στο περιβάλλον του, αντικατοπτρίζοντας τις παρθένες επιφάνειες στους καθρέπτες του. «Το τρένο θα ταξιδεύει σε μια ποικιλία από σκηνικά, από τα βουνά της Chichibu έως το Τόκιο και σκέφτηκα ότι θα ήταν καλό εάν η αμαξοστοιχία θα μπορούσε απαλά συνυπάρχει με αυτή την ποικιλία τοπίων. Θα ήθελα επίσης να είναι ένα τρένο, όπου μεγάλος αριθμός ανθρώπων μπορεί να χαλαρώσει με άνεση, με το δικό του τρόπο, σαν σε ένα σαλόνι, έτσι ώστε να μπορούν να συλλογίζονται. Ανυπομονώ να ταξιδέψω πάλι με αυτό το τρένο» δηλώνει η Sejima.

    Πολλοί φιλόδοξοι αρχιτέκτονες δηλώνουν ότι αυτό το σχέδιο μπορεί πράγματι να εφαρμοστεί σε υπάρχοντα τρένα. Η Seibu Railway Co. έδωσε στη Sejima την άδεια να επανασχεδιάσει τόσο τα εξωτερικά όσο και τα εσωτερικά του Red Arrow προαστιακού, για την 100η επέτειό της.

    Το εξωτερικό στο Red Arrow, θα είναι επικαλυμμένο με ημι-διαφανείς και κατοπτρικές επιφάνειες. Η Sejima ισχυρίζεται ότι οι επιφάνειες θα είναι κάτι που δεν είχε παρουσιαστεί ποτέ πριν. Το εσωτερικό θα μοιάζει σαν ένα σαλόνι έτσι ώστε οι επιβάτες να μπορούν να χαλαρώσουν ενώ ταξιδεύουν. Το τρέχον εξωτερικό αναμένεται να αντικατασταθεί με ημι-διαφανή και κατοπτρικά πάνελ, ενώ το παραδοσιακό σχήμα θα πρέπει να αναδιατυπωθεί για να μοιάζει με μια ασημένια σφαίρα. Δεν υπάρχουν ακόμα στοιχεία σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις του τρένου.

    Αυτό το “αόρατο” τρένο είναι πιθανό να κυκλοφορήσει κατά το έτος 2018. Θα καλύπτει πάνω από 178 χιλιόμετρα (111 μίλια) σε όλη την Ιαπωνία. Τα οχήματα θα κατασκευαστούν από την Hitachi Ltd., μια εταιρεία που κατασκευάζει τα Shinkansen τρένα της Ιαπωνίας (200 ​​μίλια/ώρα).

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles