BREAKING

2

Τελικά γιατί άλλαξε λογότυπο και σχεδίαση το Instagram;

Χθες υποδεχθήκαμε τη νέα σχεδίαση του Instagram σε ασπρόμαυρη λογική, αλλά και το ολοκαίνουριο icon, το οποίο ξεφεύγει εντελώς από αυτό που είχε έως τώρα η εφαρμογή. Το λογότυπο χάνει το ρετρό "old school" χαρακτήρα και αποκτά νέο ύφος σε μοβ, πορτοκαλί και ροζ αποχρώσεις.

instagram new logo

Γιατί όμως αυτή η μεγάλη αλλαγή στην εφαρμογή και στο λογότυπό της, το οποίο μάλιστα ήταν (και είναι) από τα πιο αναγνωρίσιμα σημεία της;

Το app άλλαξε και έγινε ασπρόμαυρο, καθώς οι δημιουργοί του επιθυμούν οι χρήστες να δίνουν περισσότερη βαρύτητα στις φωτός και τα videos που περιλαμβάνει η εφαρμογή και λιγότερο στη σχεδιασή της.

Το λογότυπο όμως. Γιατί άλλαξε; Από το Facebook, στην ιδιοκτησία του οποίου βρίσκεται εδώ και τέσσερα χρόνια το Instagram, πιστεύουν ότι το νέο design αντανακλά τη μεταμόρφωση της εφαρμογής τα τελευταία χρόνια σε κάτι διαφορετικό απ' αυτό για το οποίο δημιουργήθηκε.

Από μία εφαρμογή που ξεκίνησε ως ένας τρόπος να δίνετε ρετρό χαρακτήρα σε φωτό σας με φίλτρα (εξού και το παλιό λογότυπο) είναι σήμερα ένα τεράστιο φαινόμενα για τα social media, μία πλατφόρμα που εξυπηρετεί celebrities και διαφημιστές, υποστηρίζει video, animations και σχέδια και έχει περισσότερους από 400 εκατομμύρια χρήστες.

"Εμπνευστήκαμε από όλους τους τρόπους με τους οποίους η κοινότητά μας έχει μεγαλώσει και αλλάξει και θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι που να αντανακλά πόσο ζωντανό και ποικιλόμορφο είναι πλέον το Instagram" σημειώνει εκπρόσωπος της εφαρμογής.

Εσάς πώς σας φάνηκε αλήθεια το νέο Instagram; Σας αρέσουν οι αλλαγές του;

SOURCE

2 Comments

  • Χάλια
    12 Μαΐου 2016 at 17:36

    Επιστροφή στο παλιόοοοοοο

  • Δημήτρης Σ.
    12 Μαΐου 2016 at 13:46

    Δε μου αρέσει…

    Προτιμώ το old school εικονίδιο.. αυτό μου φέρνει πολύ σε iOS λειτουργικό και καμία σχέση με Instagram… έτσι πχ θα μπορούσε να είναι το εικονίδιο της κάμερας σε iPhone/iPad… όχι για τη συγκεκριμένη εφαρμογή…

    -1 :(