BREAKING

0

Τέλος "εποχής" για τα LinkedIn Stories

Θα μπορούσες ποτέ να διανοηθείς το Instagram ή το Facebook χωρίς τα stories; Είναι ένα από τα χαρακτηριστικά τους που έχουν φέρει αναρίθμητα μέλη στους κόλπους τους. Τα stories, όμως, όπως φαίνεται, δεν είναι το ίδιο δημοφιλή σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εξαιτίας του πρόσκαιρου χαρακτήρα τους.

Τα LinkedIn Stories, για παράδειγμα, θα αποτελούν "παρελθόν" από τα τέλη του Σεπτεμβρίου. Όπως όλα δείχνουν, οι επαγγελματίες γύρισαν την πλάτη στο συγκεκριμένο στοιχείο του δημοφιλούς επαγγελματικού δικτύου, που τέθηκε σε εφαρμογή πριν από περίπου ένα χρόνο. Σύμφωνα με LinkedIn, οι χρήστες του προτιμούν τα βίντεο να μένουν μόνιμα στο timeline τους και όχι να χάνονται μετά από 24 ώρες, όπως γίνεται στα stories του Facebook ή του Instagram. Στο πλαίσιο αυτό, το LinkedIn ανέφερε ότι θα δημιουργήσει μία νέα πλατφόρμα δημοσιοποίησης βίντεο.

Το LinkedIn είναι διαθέσιμο σε 24 γλώσσες και θεωρείται ο πιο επιτυχημένος ιστοχώρος επαγγγελματικής κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως. Μετρά περισσότερους από 300 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες σε περισσότερες από 200 χώρες. Ιδρύθηκε τον Δεκέμβριο του 2002 από τον Ρέιντ Χόφμαν. Ξεκίνησε επίσημα στις 5 Μαΐου του 2003. Η έδρα της εταιρείας είναι στη Σίλικον Βάλλεϋ και έχει γραφεία σε όλο τον κόσμο.

Διαβάστε επίσης:

Στην εικονική πραγματικότητα "επενδύει" το Tik Tok

0 Comment

Post a Comment

(required)
(required - never published nor shared)