Για να ανέβει μία εφαρμογή στο App Store της Apple και να πάρει την πολυπόθητη έγκριση, θα πρέπει πρώτα να περάσει επιτυχώς μία σειρά από αυστηρά tests. Σε περίπτωση βέβαια που μία εφαρμογή δεν πληροί τις κατάλληλες προϋποθέσεις, τότε οι developers είναι υποχρεωμένοι να προβούν στις απαραίτητες διορθώσεις και να υποβάλλουν ξανά την εφαρμογή τους προς έγκριση.
Πρόσφατα, η Apple παρουσίασε μέσω ενός post στο site της που απευθύνεται στην κοινότητα των developers, μία σειρά από βασικούς λόγους που η γνωστή εταιρεία ανάβει κόκκινο φως στο ανέβασμα μίας εφαρμογής στο App Store. Με αυτό τον τρόπο η Apple επιχειρεί να βοηθήσει τους δημιουργούς στη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσουν. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στο συγκεκριμένο post, οι software developers θα πρέπει να είναι ενήμεροι για τα κριτήρια (σχεδιαστικά, περιεχόμενου και τεχνικής φύσεως) που θα πρέπει να πληρούν οι εφαρμογές τους. Όπως αποκάλυψε η Apple, οι λόγοι που μία application απορρίπτεται είναι κυρίως τεχνικοί, καθώς μπορεί να διαθέτει bugs ή broken links που καθιστούν αυτομάτως προβληματική την κυκλοφορία της. Άλλοι λόγοι που οδηγούν στην απόρριψη μίας application σχετίζονται με το προβληματικό user interface, ενώ δεν λείπουν και οι περιπτώσεις που το περιερχόμενο είναι παραπλανητικό και δεν προσφέρει τίποτα χρήσιμο στο χρήστη.
Το πιο ενδιαφέρον βέβαια στοιχείο προκύπτει από το γεγονός ότι το 14% των εφαρμογών που αποτυγχάνουν στα tests, οφείλεται στην αδυναμία των developers να παρέχουν στην Apple τις πληροφορίες που χρειάζεται (στις περισσότερες περιπτώσεις η απαιτούμενη φόρμα που συμπληρώνουν οι δημιουργοί περιέχει κενά και δεν είναι σωστά συμπληρωμένη), ενώ ένα 8% σχετίζεται με bugs και ένα 6% με τη μη συμμόρφωση των developers στo Program License Agreement. Μέχρι τον Ιούνιο του 2014, το App Store αριθμούσε περισσότερες από 1.2 εκατομμύρια εφαρμογές, με τα συνολικά downloads να ανέρχονται σε περισσότερα από 75 δισεκατομμύρια και εάν κρίνουμε από την αυστηρότητα που επιδεικνύει η Apple στους developers των mobile εφαρμογών, καθίσταται σαφές ότι στόχος της είναι το App Store να μην πέσει από τα ποιοτικά του στάνταρ.