BREAKING

1

Αυτή είναι η τέλεια φωτογραφία για το Pinterest, σύμφωνα με την επιστήμη

Για ένα ολόκληρο χρόνο, ένα startup στην Φιλαδέλφεια των Ηνωμένων Πολιτειών με τον τίτλο Curalate, μελετά τα εκατομμύρια φωτογραφιών που έχουν ανέβει στο Pinterest, καθώς και την συμπεριφορά των χρηστών με την κάθε μία: τα likes, τα repins, ή τα σχόλια. Στόχος τους; Τα στατιστικά, αλλά τους ζητήθηκε από το Wired, να επιλέξουν την μία και μοναδική φωτογραφία στο Pinterest, που έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που την κάνουν δημοφιλή στο κοινωνικό δίκτυο. Και είναι αυτή:

345721708864345376_EQvvblw0_c

 

Η φωτογραφία αυτής της αγγουροτοματοσαλάτας, προέρχεται από την ιστοσελίδα μίας τηλεοπτικής σεφ, της Paula Deen και την ονομάζει «Η σαλάτα με Αγγούρι, Τομάτα και Κρεμμύδι της θείας Peggy”. Έχει γίνει repin 307 χιλιάδες φορές, έχει 8000 likes και 300 σχόλια. Γιατί;

 

Το Curalate που βοηθά εταιρείες να επιλέγουν και να επεξεργάζονται τις φωτογραφίες που αναρτούν στο Pinterest και το Instagram για τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα εξηγεί γιατί, σύμφωνα με τις μεθόδους που έχει αναλύσει, η παραπάνω φωτογραφία, άρεσε τόσο πολύ στους χρήστες του Pinterest:

Δεν απεικονίζει ανθρώπινο πρόσωπο

Οι εικόνες που δεν δείχνουν κάποιο πρόσωπο, γίνονται repin πολύ πιο συχνά από τις άλλες. Μελετώντας τις εικόνες που ανεβάζουν οι εταιρείες ή media στο κοινωνικό δίκτυο, εκείνες που δεν απεικονίζουν ανθρώπους, γίνονται repin 23% περισσότερο από τις υπόλοιπες. Αυτό παραξενεύει ακόμα και τον CEO του Curalate, Apu Gupta: «Θα υπέθετα ότι οι εικόνες που δείχνουν πρόσωπα, θα έκαναν του χρήστες να ταυτίζονται περισσότερο. Είναι ανθρώπινο να βλέπεις κάτι ανθρώπινο». Κι όμως, οι χρήστες του Pinterest δεν είναι ακριβώς έτσι «Πιστεύουμε πως το Facebook είναι το δίκτυο για τους ανθρώπους, το Foursquare το δίκτυο για τις τοποθεσίες και το Pinterest είναι το δίκτυο για τα αντικείμενα… και σε ένα δίκτυο για αντικείμενα, τα πρόσωπα μάλλον αποτελούν ‘εμπόδιο’».

Ελάχιστο φόντο

Το Pinterest είναι γεμάτο από φωτογραφίες προϊόντων που έχουν φωτογραφηθεί χρησιμοποιώντας λευκό φόντο. Αν ένα τεχνητό background αποτελεί περισσότερο από το 40% της επιφάνειας της εικόνας, τα repin πέφτουν στο μισό ή στο ένα τέταρτο. Ο Gupta συμβουλεύει τους πελάτες του να χρησιμοποιούν background που παρέχει αυτό το περιεχόμενο που θα αναδείξει το προϊόν που πρωταγωνιστεί στη φωτογραφία. Όπως το τραπέζι που βλέπουμε.

Πολλά χρώματα

Εικόνες με πολλά έντονα χρώματα, μαζεύουν τρεις φορές περισσότερα σχόλια και αλληλεπιδράσεις από εκείνες που διαθέτουν ένα μόνο κυρίαρχο χρώμα. Στη φωτογραφία της σαλάτας, βλέπετε πολύ ροζ, ανοιχτό πράσινο, σκούρο πράσινο, κόκκινο και γκρι.

Πολύ κόκκινο

Οι φωτογραφίες που έχουν κυρίαρχα χρώματα το κόκκινο και το πορτοκαλί, έχουν διπλάσια repin από τις φωτογραφίες που έχουν ως κύριο χρώμα το μπλε.

Σωστός κορεσμός και ένταση στα χρώματα

Όσο πιο ακραία είναι μία φωτογραφία, τόσο λιγότερο δημοφιλής γίνεται από τους χρήστες. Οι εικόνες που παρουσιάζουν κορεσμό χρωμάτων στο 50% γίνονται repin 4 φορές περισσότερο από εικόνες στις οποίες ο κορεσμός φτάνει στο 100% και, 10 φορές περισσότερο από τις desaturated, δηλαδή, τις ασπρόμαυρες εικόνες. Το ίδιο ισχύει και για την φωτεινότητα των χρωμάτων.

Κάθετη φωτογραφία

Οι κάθετες φωτογραφίες, με αναλογία 2:3 και 4:5, «σκοράρουν» πολύ καλύτερα στο Pinterest. Αυτό είναι μία ιδιαιτερότητα του κοινωνικού δικτύου. Γιατί στις εικόνες που δεν ακολουθούν αυτή την αναλογία, το κοινωνικό δίκτυο τις προσαρμόζει, με αποτέλεσμα να φαίνονται άσχημες.

Αν νομίζατε πως το ανέβασμα μίας φωτογραφίας σε ένα κοινωνικό δίκτυο είναι κάτι απλό, μόλις διαπιστώσατε πως για κάποιους ανθρώπους και για κάποιες εταιρείες, είναι ένα επάγγελμα που βασίζεται πάνω στη μελέτη, την στατιστική και την επιστήμη.  Pin Pin ;)

 

0 Comment