20.1 C
Athens
Τετάρτη, 8 Μαΐου, 2024
More

    Tinder Select: Η νέα premium συνδρομή που αποδεικνύει ότι ο έρωτας στοιχίζει… ακριβά

    Μια εξαιρετικά premium και… πανάκριβη συνδρομή αποφάσισε να λανσάρει το Tinder, η οποία θα εξασφαλίζει μοναδικές λειτουργίες στους χρήστες. Πρόκειται για το  “Tinder Select”, ένα ελίτ επίπεδο που θα κοστίσει σε αυτούς που αναζητούν την αγάπη 500 $ το μήνα ή 6.000 $ ετησίως. Σίγουρα το αντίτιμο της συνδρομής φαίνεται… γελοίο σε ένα μεγάλο ποσοστό χρηστών εφαρμογών γνωριμιών. Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που το Tinder αποφάσισε να καθυστερήσει να κάνει τη νέα βαθμίδα διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες του. Το Tinder Select έχει προσφερθεί μόνο στο ένα τοις εκατό περίπου των χρηστών που η εταιρεία θεωρεί «εξαιρετικά ενεργούς», δηλώνοντας ότι προσεχώς θα ανοίξει τις αιτήσεις για το Tinder Select και σε άλλους.

    Η αποκλειστική συνδρομή του Tinder ήταν ένα πλάνο που ακούγαμε από το 2019. Η μητρική εταιρεία του Tinder, η Match Group, ανέφερε ότι τα άμεσα έσοδα της εφαρμογής ανήλθαν σε περίπου 475 εκατομμύρια δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του 2023, σημειώνοντας αύξηση περίπου έξι τοις εκατό σε ετήσια βάση. Ωστόσο, ο αριθμός των ατόμων που είναι πρόθυμα να πληρώσουν για συνδρομές στο Tinder μειώθηκε κατά τέσσερα τοις εκατό στα 10,5 εκατομμύρια. Σε συνέδριο της Citi στις αρχές Σεπτεμβρίου, ο πρόεδρος της Match Group, Gary Swidler, δήλωσε ότι πιστεύει ότι το Tinder Select έχει τη δυνατότητα να έχει αντίκτυπο στα συνολικά έσοδα της εταιρείας.

     

    Η Match Group έχει ασχοληθεί με αποκλειστικές εφαρμογές γνωριμιών όπως το “The League”, το οποίο αγόρασε το 2022, οπότε δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι βάζει τη ναυαρχίδα της και σε αυτόν τον χώρο. Αλλά αν δεν είστε έτοιμοι για αυτό το είδος δέσμευσης (αν πληροίτε τις προϋποθέσεις), μπορείτε να επιλέξετε άλλες συνδρομές Tinder – Plus, Gold και Platinum, οι οποίες κοστίζουν λιγότερο. Κάθε επίπεδο παρέχει διαφορετικά αποκλειστικά προνόμια (τα Platinum μέλη, για παράδειγμα, μπορούν να στείλουν μήνυμα σε όποιον τους αρέσει πριν καν ταιριάξουν).

    Διαβάστε επίσης:

    Facebook: Δυνατή η δημιουργία πολλαπλών προφίλ σε ένα λογαριασμό

    Ελένη Σαραντάκη
    Ελένη Σαραντάκη
    Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles