Σύμφωνα με σχετική έρευνα μεταξύ 10.000 καταναλωτών, που διενήργησε το Capgemini Research Institute, οι αγορές μέσω Διαδικτύου θα συνεχίσουν να προτιμούνται από τους καταναλωτές, ακόμη και μετά από το πέρας της πανδημίας. Πιο συγκεκριμένα, το 38% των e-shoppers, παγκοσμίως, δήλωσε ότι θα εξακολουθήσει να ψωνίζει online και μετά από την πανδημική κρίση.
Πιο φανατικοί e-shoppers αποδεικνύονται τα νοικοκυριά με παιδιά, που έχουν σθεναρή προτίμηση στις διαδικτυακές αγορές (49%) απ’ ό,τι οι αγοραστές χωρίς παιδιά (33%). Όσον αφορά την ηλικία, οι καταναλωτές που ανήκουν στη γενιά των Millennial (άτομα από 25 έως 40 ετών) έχουν τη μεγαλύτερη προτίμηση στις online αγορές (51%), ενώ οι Boomers είναι αυτοί που δίνουν την πιο “διστακτική” ψήφο εμπιστοσύνης στο online κανάλι (24%).
Σύμφωνα με την έρευνα, το ψηφιακό κανάλι αγορών έχει αρχίσει να γίνεται δημοφιλές - μετά την πανδημία - ακόμη και για κατηγορίες αγορών, οι οποίες παραδοσιακά γίνονται στα φυσικά καταστήματα. Για παράδειγμα, στην κατηγορία των ειδών παντοπωλείου, το 57% των αγοραστών απαντά ότι κάνει το μεγαλύτερο μέρος των αγορών από το φυσικό κατάστημα και συμπληρώνει με μικρές ηλεκτρονικές παραγγελίες.
Εναλλακτικά, απαντούν ότι αγοράζουν είδη παντοπωλείου ή μεγάλα και ογκώδη είδη οικιακής χρήσης στο Διαδίκτυο και φρέσκα προϊόντα από το φυσικό κατάστημα.
Η έρευνα μελέτησε επίσης το ύψος των δαπανών, που πραγματοποιούν οι καταναλωτές online. Πάνω από τους μισούς αγοραστές ειδών παντοπωλείου (53%) απαντούν ότι ξοδεύουν περισσότερα σε είδη παντοπωλείου στο Διαδίκτυο με παράδοση κατ' οίκον.
Επίσης, περίπου το ένα τρίτο ξοδεύει περισσότερα στο Διαδίκτυο με παραλαβή από το κατάστημα απ’ ό,τι πριν από την πανδημία. Μόλις το 18% των αγοραστών ειδών παντοπωλείου απαντά το ίδιο για τις αγορές στο φυσικό κατάστημα.
0 Comment