BREAKING

0

Το Foursquare ξεκινά να προβάλλει διαφημίσεις σε check-in

Μέχρι τώρα, έμπαινες σε ένα μέρος, έκανες το check-in σου στο Foursquare, άφηνες το κινητό και απολάμβανες την παρέα με την οποία ήσουν. Αυτό που αλλάζει σιγά σιγά είναι πως στην προηγούμενη διαδικασία και μετά το check-in, προστίθεται ένα ακόμη βήμα για σένα, η προβολή και πιθανή αλληλεπίδραση σου με διαφήμιση ενός brand.

foursquare advertisement

Το brand Captain Morgan επέλεξε να στοχεύσει τοποθεσίες όπως bar και εστιατόρια, έτσι ώστε μετά το check-in των χρηστών να τους πλασάρει διαφήμιση με προϊόντα τα οποία μπορούν να καταναλώσουν στα μέρη αυτά, όπως είναι το προϊόν «Captain and cola» (βλ. εικόνα παραπάνω). Από την άλλη πλευρά, το brand Toys R Us επέλεξε να στοχεύσει τοποθεσίες σχετικές με οικογένειες, όπως πάρκα, για να πλασάρει τα δικά του προϊόντα.

Δε γνωρίζουμε ακόμη τιμές για την τοποθέτηση των διαφημίσεων αυτών, γνωρίζουμε όμως πως τα brands πληρώνουν για τη διαφήμιση μονάχα αν ο χρήστης πατήσει σε αυτή για περισσότερες λεπτομέρειες ή πατήσει στην επιλογή «Save for later» για να ειδοποιηθεί μέσω email. Η απλή προβολή δε χρεώνεται. Τα brands μπορούν επίσης να διαφημίσουν κάποιο εκπτωτικό κουπόνι.

Η διαφήμιση στο Foursquare χρειάζεται ακόμη δουλειά, καθώς το αποτέλεσμα της διαφήμισης σε πλήρη οθόνη φάνηκε κάπως αντιαισθητικό σε πολλούς χρήστες.

0 Comment