BREAKING

10

Το κομμάτι της διαφήμισης της Vodafone που ψάχνετε είναι αυτό...

Έχει συμβεί πολλές φορές να έχει τελειώσει μία διαφήμιση και εκτός από το τρομερό concept που το έχεις απολαύσει, να σου έχει "κολλήσει" και η μουσική επένδυση τόσο πολύ ώστε να θες να την ξανακούσεις άμεσα και κυρίως να βρεις τον τίτλο της. Μία ανάλογη κατάσταση μπορεί να βιώσει κανείς βλέποντας και ακούγοντας τη νέα διαφήμιση της Vodafone για το πρόγραμμα RED.

vodafone red

To έξοχο κομμάτι δεν είναι άλλο από το “Walk” του Ιταλού πιανίστα Ludovico Einaudi, που έγινε γνωστός για τα τραγούδια του που συμπεριλήφθηκαν στα soundtracks των πρόσφατων ταινιών ‘Intouchables’ και ‘I’m Still Here’. Πρόκειται για έναν ιδιαίτερα αναγνωρισμένο δημιουργό στο χώρο του, με πλούσια δισκογραφία, μινιμαλιστής με την σωστή και εννοείται αποδεκτή έννοια και λυρικός με την πιο ευρωπαϊκή, νοσταλγική κατάληξη. Το τραγούδι είναι από το νέο άλμπουμ του Einaudi, “In A TimeLapse”.


10 Comments

  • Gopi
    6 Μαΐου 2013 at 08:36

    Πλην της μουσικης επενδυσης που ειναι εξαιρετικη, η συγκεκριμενη διαφημιση ειναι τουλαχιστον χυδαια…δεν μπορει καποιος να ταυτιζει τη μοναδικοτητα της συντροφικοτητας με τα προγραμματα κινητης τηλεφωνιας..
    Πραγματικα εχουν χασει την μπαλα στην εταιρια αυτη και νομιζουν πως απευθυνονται αποκλειστικα σε απαιδευτους….Οποτε ακουω στο ραδιοφωνο ή βλεπω στην τηλεοραση αυτο το διαφημιστικο, απλα αλλαζω σταθμο η καναλι….με ενοχλει παρα πολυ και ευτυχως διαπιστωνω πως δεν ειμαι ο μονος…

  • xrιστινα
    4 Μαΐου 2013 at 01:43

    Τελειο Μουσικη κ εικονες μια νοσταλγικη ρομαντικη ουτοπια

  • xrιστινα
    4 Μαΐου 2013 at 01:41

    Δεν ξερω αν ταιριαζει σε κινητη τηλεφωνια αλλα ειναι ενα ποιημα .Οταν την βλεπω κολλαω, Μουσικη κ εικονες μιια ρομαντικη ουτοπια που μας λειπει κ μας αρεσει κ ας ξερουμε οτι ολα εχουν αρχη κ τελος συνηθως.

  • sokel
    25 Απριλίου 2013 at 19:49

    εμένα πάντως το concept της διαφημίσεις δεν μου άρεσε καθώς το μόνο πράγμα που δεν αλλάζει ο άνθρωπος
    σε όλοι την ζωή του είναι η Ποδοσφαιρική ομάδα….

  • 24 Απριλίου 2013 at 05:46

    Μπορείτε btw να κατεβάσετε ένα πολύ μικρό και εξαιρετικά χρήσιμο πρόγραμμα που μέσα σε δευτερόλεπτα σας βρίσκει ποιο κομμάτι παίζει. Το «ακούει» από το μικρόφωνο του υπολογιστή και σας εμφανίζει καλλιτέχνη/συγκρότημα και τίτλο.

  • TGM
    23 Απριλίου 2013 at 21:47

    – «χει συμβεί πολλές φορές να έχει τελειώσει μία διαφήμιση και εκτός από το τρομερό concept που το έχεις απολαύσει, να σου έχει “κολλήσει” και η μουσική επένδυση τόσο πολύ ώστε να θες να την ξανακούσεις άμεσα και κυρίως να βρεις τον τίτλο της. Μία ανάλογη κατάσταση μπορεί να βιώσει κανείς βλέποντας και ακούγοντας τη νέα διαφήμιση της Vodafone για το πρόγραμμα RED»

    – ΟΧΙ.

  • Aris
    23 Απριλίου 2013 at 17:58

    Sorry,
    αλλά παραείναι ΠΡΟΧΩ -αν μη τι άλλο-, για τα δικά μου τα γούστα.
    Μήπως να το «ξαναδούν»?

  • panos
    23 Απριλίου 2013 at 16:54

    Τρομερό concept???? Ε όχι η συγκεκριμένη έχει χάσει τι μπάλλα με τις διαφημιστικές εταιρίες που την προμοταρουν. Πρώτα ξεφτιλησε τα κάλαντα με τις ότι να ναι διαφημισεις τα Χριστούγεννα και τωρα την ανθρώπινη ύπαρξη. Συμφωνω απόλυτα με τα παιδιά η διαφημιση ειναι άκυρη για κινητή εταιρία. Τελικά είχα δίκιο που έκανα φορητότητα σε cosmote, χαχα!! Συμβουλή προς Vodafone: «Συμβουλευτητε cosmote έχετε καταντήσει γραφικοί για να πάρετε πελάτες»

  • 23 Απριλίου 2013 at 10:49

    Εμένα πάντως απο άποψη marketing δεν μαρεσει για διαφήμηση κινητής αν και θέλει να δείξει περι εμπιστοσυνής μέσα στα χρονια δεν νομίζω οτι ταιριάζει.

  • 23 Απριλίου 2013 at 00:34

    Εμένα πάντως μόνο θλίψη μου προκαλεί αυτή η διαφήμιση βλέποντας ένα νέο ζευγάρι να γερνάει και να βαδίζει προς την αποσύνθεση και με αυτή την ωραία αλλά λυπηρή μουσική και επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι και μπορεί εύκολα κάποιος να πάρει ανάποδες βλέποντας κάτι καταθλιπτικό, θα προτιμούσα να μην την ξαναδώ στην τηλεόραση.