BREAKING

0

Το μέλλον συναρπάζει. Ready? - Τη νέα εταιρική ταυτότητα και στρατηγική τοποθέτηση της Vodafone σε διεθνές επίπεδο ακολουθεί η Cytamobile Vodafone

vodafone

Τη νέα εταιρική ταυτότητα, και την νέα στρατηγική τοποθέτηση της Vodafone σε διεθνές επίπεδο, ακολουθεί από σήμερα η Cytamobile Vodafone που προχώρα σε αναδιάρθρωση των υφιστάμενων προγραμμάτων RED και την εισαγωγή νέων ελκυστικών προγραμμάτων προσαρμοσμένων στις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών.

Με την νέα αυτή στρατηγική που θα εφαρμοστεί και στις 36 χώρες στις οποίες έχει παρουσία η επωνυμία η Vodafone, (μεταξύ των οποίων είναι και η Κύπρος), αναδεικνύεται η πεποίθηση της Vodafone ότι, μέσα στα επόμενα χρόνια σε παγκόσμιο επίπεδο, οι νέες τεχνολογίες και οι ψηφιακές υπηρεσίες θα συμβάλουν καθοριστικά στην βελτίωση της ποιότητας ζωής των ανθρώπων.

Η νέα εταιρική ταυτότητα της Vodafone εστιάζει στην αισιοδοξία για το μέλλον, και εκφράζεται μέσα από το κεντρικό μήνυμα The future is exciting. Ready?  Σε ότι αφορά την Κύπρο το κεντρικό μήνυμα θα είναι: Το μέλλον συναρπάζει. Ready?

Σε επίπεδο εταιρικής παρουσίας, δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στο εμβληματικό «speech mark» της Vodafone, το οποίο θα εμφανίζεται πλέον ως το βασικό επικοινωνιακό σύμβολο και θα κυριαρχεί σε όλες τις ενέργειες σε επίπεδο marketing και επικοινωνίας. Το νέο λογότυπο θα εμφανίζεται επίσης με ένα νέο 2D σχεδιασμό αντί του προηγούμενου 3D περιγράμματος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα εταιρική στρατηγική της Vodafone διαμορφώθηκε στη βάση των  ευρημάτων μεγάλης έρευνας και δοκιμής concepts που διεξήχθη με την συμμετοχή 30.000 ατόμων  σε 17 συνολικά χώρες.

0 Comment