Για πρώτη φορά στην ιστορία της τηλεθέασης, οι υπηρεσίες streaming κατάφεραν να ξεπεράσουν το συνδυασμένο ποσοστό χρήσης καλωδιακής και συμβατικής τηλεόρασης, σύμφωνα με τα πρόσφατα δεδομένα της Nielsen για τον Μάιο του 2025. Συγκεκριμένα, το streaming κατέλαβε το 44,8% της συνολικής τηλεθέασης, αφήνοντας πίσω την καλωδιακή (24,1%) και την παραδοσιακή μετάδοση (20,1%), που μαζί συγκέντρωσαν 44,2%.
Αν και παλαιότερα το streaming είχε ξεπεράσει μεμονωμένα μορφές παραδοσιακής τηλεόρασης ή ακόμα και σε κάποιες συγκεκριμένες ημέρες, αυτή είναι η πρώτη φορά που διατηρεί το προβάδισμα σε ολόκληρο μήνα. Η αύξηση της μετρητικής βάσης της Nielsen έπαιξε ρόλο, αφού πλέον περιλαμβάνει 11 υπηρεσίες, όπως Roku Channel, Paramount+, Tubi, Peacock και Warner Bros. Discovery, πέρα από τα Netflix, YouTube, Disney+, Hulu και Prime Video.
Με 12,5% μερίδιο τηλεθέασης, το YouTube ξεχωρίζει ως ο απόλυτος ηγέτης της αγοράς, ενώ το Netflix παραμένει η κορυφαία πλατφόρμα video-on-demand. Οι δωρεάν, διαφημιζόμενες υπηρεσίες (FAST), όπως το Roku Channel, Tubi και PlutoTV, καταγράφουν σημαντική άνοδο, με συνολικό 5,7% – ποσοστό μεγαλύτερο από κάθε μεμονωμένο παραδοσιακό κανάλι.
Παρότι το 1ο τρίμηνο του 2025 ανήκε ακόμα στην παραδοσιακή τηλεόραση με 57,6%, αν συνεχιστεί η τάση του Μαΐου, το 2ο τρίμηνο μπορεί να μείνει στην ιστορία ως η στιγμή που το streaming ξεπέρασε οριστικά το παρελθόν.