Η ταινία Barbie προβάλλεται ήδη και στους ελληνικούς κινηματογράφους, αποτελώντας μια σημαντική εισπρακτική επιτυχία που έχει προκαλέσει «χαμό» στα social media. Η Warner Bros ξεκίνησε με μια εξαιρετικά δυναμική προωθητική καμπάνια, σε κάποιες περιπτώσεις όμως φαίνεται πως το… τερμάτισε.
Πιο συγκεκριμένα, προκειμένου να οδηγήσει τη νέα ταινία της Greta Gerwig ψηλά στο box office, το στούντιο ξεκίνησε μια εκτεταμένη διαφημιστική καμπάνια με επίκεντρο τη Margot Robbie. Από την επίδρασή της στην καλοκαιρινή μόδα μέχρι τη συνεργασία με εταιρείες όπως η Crocs και η Airbnb, η Barbie έχει κατακτήσει τον κόσμο.
Ωστόσο, μια συγκεκριμένη πρακτική marketing έχει γίνει viral, κυρίως για την «τρομακτική» φύση του, με αρκετούς fans να εκφράζουν ανακούφιση που δεν το είδαν αυτοπροσώπως. Μπροστά από τον ψηλότερο ουρανοξύστη του κόσμου, το μνημειώδες Burj Khalifa του Ντουμπάι, βρίσκεται ένα γιγαντιαίο 3D, virtual μοντέλο της Barbie που φοράει τα εμβληματικά λευκά γυαλιά ηλίου και ασπρόμαυρο ριγέ μαγιό.
Κάθε λίγα λεπτά, η κούκλα της Mattel κάνει ένα βήμα έξω από τη συσκευασία της για να πετύχει τη διάσημη πόζα της με το χέρι. Αντιδρώντας με τρόμο σε ένα κλιπ του διαφημιστικού κόλπου που δημοσιεύτηκε στο Twitter, ένας θαυμαστής είπε: «Αν το έβλεπα αυτό στην πραγματική ζωή, νομίζω ότι θα πάθαινα καρδιακή ανακοπή». Φυσικά, όμως πρόκειται για δημιούργημα τεχνητής νοημοσύνης.
Barbie’s opening weekend was $337M. That’s nearly 2x Oppenheimer’s $174M.
Warner Brother's insane ”Operation Barbie Summer” is a big part of that success.
These are 50 of the team's most amazing marketing stunts:
1. 3D ad in front of Burj Khalifapic.twitter.com/MJAUVSGSa5
— Aakash Gupta 🚀 Product Growth Guy (@aakashg0) July 25, 2023
Διαβάστε επίσης:
The Exorcist: Believer: Πρώτο ανατριχιαστικό trailer και ημερομηνία πρεμιέρας
0 Comment