BREAKING

0

Toyota FT-86: Με το πλάι και όπου πάει

Λένε πως η ζωή αρχίζει στα σαράντα. Τρίχες. Η ζωή αρχίζει όταν κάνεις την πρώτη σου σοβαρή πλαγιολίσθηση. Ρίχνουμε μια ματιά σε ένα feature icon που απαιτούμε πάραυτα να βγάλει άδεια κυκλοφορίας.

Το όχημα της φωτογραφίας κάνει σύνδεση με το παρελθόν. 26 χρόνια μετά την Α86 ή Hachi-Roku (σ.σ: στα ιαπωνικά σημαίνει 86) και 2 απ’ το σφύριγμα της λήξης για την παραγωγή του MR2, η Toyota επιστρέφει ξανά. Και ναι, μπορεί να μην είναι παιδί της ίδιας οικογένειας, σηματοδοτεί όμως την έναρξη μιας νέας εποχής απαλλαγμένης απ’ το μανδύα του συντηρητισμού. Το ιαπωνικό κουπέ φιλοδοξεί να ξεπουλήσει σε εσένα, εμένα, στον αθεράπευτο λάτρη της πίσω κίνησης που γλύτωσε απ’ τη λαίλαπα του fwd και δεν έγινε μαϊντανός. «Η μπροστινή κίνηση είναι για τα μπάζα. Εμείς θα κατασκευάσουμε το καλύτερο, πισωκίνητο, προσιτό κουπέ» δήλωσε ο υπεύθυνος σχεδιασμού και εγένετο το τετράτροχο της φωτογραφίας. Οι καμπύλες μαγεύουν, τα μπάκετ κατακλύζουν την καμπίνα και οι ανύπαρκτοι πρόβολοι τονίζουν το σπορ της κατασκευής. Λένε πως η στιβαρότητα της είναι για σεμινάριο ενώ το πράμα σχεδιάστηκε για κακομεταχείριση. Αυτό όμως κυρίες και κύριοι ούτε που μας απασχολεί. Στη θέα της και μόνο θέλουμε να πιάσουμε το τιμόνι. Να γευτούμε τα 160 άλογα του boxer κινητήρα (δανεικός απ’ τη Subaru) και να απολαύσουμε τις αλλαγές σε κάθε μια απ’ τις έξι σχέσεις του εξατάχυτου κιβωτίου. Δεν ξέρουμε για εσάς, εμείς πάντως κάνουμε υπομονή μέχρι το 2011, για το αυτοκίνητο που από μόνο του αποτελεί έναν καλό λόγο να πουλήσουμε τα πάντα προκειμένου να το κάνουμε δικό μας. Μέχρι τότε θα ζούμε με τις φωτογραφίες.

www.toyota.gr

0 Comment