BREAKING

Upstream @MWC 2011: Διευρύνοντας τη βάση opt-in

Με λύσεις που έρχονται να διευρύνουν την opt-in βάση των operators, προκειμένου τα mobile marketing campaigns τους να παρουσιάζουν υψηλά ποσοστά επιτυχίας, η παρουσία της Upstream στο φετινό Mobile World Congress κατάφερε να ελκύσει πολλούς παρόχους απ’ όλο τον κόσμο και ιδιαίτερα από την ευρωπαϊκή αγορά, την αγορά της Λατινικής Αμερικής και της Ασίας. H Upstream είναι ο μεγαλύτερος προμηθευτής παγκοσμίως προωθητικών ενεργειών για αύξηση του ARPU και μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες Mobile Marketing. Συνεργάζεται με εταιρείες κινητής τηλεφωνίας σε περισσότερες από 40 χώρες. Έχει εκτελέσει τις περισσότερες προωθητικές ενέργειες από οποιονδήποτε άλλο προμηθευτή στον κόσμο, απευθυνόμενη σε πάνω από 200 εκατομμύρια συνδρομητές τα τελευταία χρόνια. Χαρακτηριστικό της επιτυχίας και της αναγνώρισης της Upstream στο παγκόσμιο στερέωμα του mobile marketing είναι το γεγονός ότι της απονεμήθηκε το χρυσό Βραβείο για «Best use of mobile in driving new revenues and sales» στο «Mobile Advertising & Marketing Awards 2009» για το έργο της για την Telefόnica-O2.

Ακολουθήστε το digitallife.gr στο Google News

0 Comment