Iκανοποιητική πορεία είχε σε όλο το 2012 η Wind στη σταθερή τηλεφωνία με τους συνδρομητές της να φτάνουν στους 401.000.
Όπως επίσης είπε ο Αντώνης Τζωρτζακάκης, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της Wind, ξεκίνησε να προσφέρει την υπηρεσία VDSL, με πρωταρχικό μέλημα την αναβάθμιση των υπηρεσιών που απολαμβάνουν οι συνδρομητές της εταιρείας. Mε πιο απλά λόγια, η προσέλκυση νέων συνδρομητών δεν είναι ο πρώτος στόχος ή αυτοσκοπός για την εταιρεία. Γι’ αυτό το λόγο, η Wind ανέπτυξε μία ειδική εφαρμογή, η οποία φιλοξενείται στην επίσημη ιστοσελίδα της, και με την βοήθεια της οποίας ο υποψήφιος πελάτης, με τον τηλεφωνικό του αριθμό, μπορεί να μάθει σημαντικές πληροφορίες για την ποιότητα της υπηρεσίας VDSL στην γραμμή του.
Η συγκεκριμένη εφαρμογή, για να καταστεί δυνατόν να εξάγει αξιόπιστο αποτέλεσμα, λαμβάνει υπόψη αρκετές παραμέτρους όπως την απόσταση από τον κόμβο, την ποιότητα της φυσικής καλωδίωσης, την σχέση σήματος/θορύβου και άλλα απαραίτητα δεδομένα που μεσολαβούν μεταξύ της θεωρητικής και πραγματικής ποιότητας της υπηρεσίας. Eσύ “τσέκαρες” την εφαρμογή;
Πηγή: Infocom