BREAKING

0

Ο Zuckerberg φιλοδοξεί ότι το Oculus Rift θα πουλήσει 50 με 100 εκατ. μονάδες

Ως γνωστόν, ο Mark Zuckerberg επένδυσε το διόλου ευκαταφρόνητο πόσο των 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την εξαγορά της Oculus, της εταιρείας που αναπτύσσει το VR headset Oculus Rift. Από τη στιγμή που επενδύεις τόσα πολλά χρήματα για την εξαγορά μίας εταιρείας, σίγουρα περιμένεις ότι η επένδυση που έχεις κάνει, κάποια στιγμή θα αρχίσει να σου αποδίδει. Ωστόσο, σε ένα πρόσφατο meeting με τους επενδυτές, ο ιθύνων νους του Facebook ανέφερε ότι η τεχνολογία της εικονικής πραγματικότητας θα χρειαστεί πολλά χρόνια μέχρι να γίνει mainstream.

A whole new world An early prototype for the Oculus Rift, which raised $2.4 million on Kickstarter

Παρόλο που το launching του SDK του VR headset της Oculus θα μπορούσε να θεωρηθεί ως άκρως επιτυχημένο (στάλθηκαν περισσότερες από 100.000 μονάδες στους ενδιαφερόμενους χρήστες), ωστόσο ο ίδιος ο Zuckerberg θεωρεί ότι για να πετύχει η τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας του Oculus, θα πρέπει πρώτα να πουληθούν περισσότερα από 50 με 100 εκατομμύρια Oculus Rift VR headsets. Ο εμπνευστής του Facebook βέβαια δεν πετάει στα σύννεφα, καθώς γνωρίζει πολύ καλά ότι για να επιτευχθεί το προαναφερθέν νούμερο θα πρέπει να περάσουν πολλά χρόνια, για αυτό και αυτή τη στιγμή η διάδοση και ανάπτυξη του Oculus VR εντάσσεται σε ένα δεκαετές πλάνο. Όπως τόνισε στους επενδυτές, αυτή τη στιγμή άμεση προτεραιότητα είναι να δημιουργηθεί το κατάλληλο «οικοσύστημα» για να μπορέσει να αναπτυχθεί η συγκεκριμένη τεχνολογία και σταδιακά να αποκτήσει τους δικούς της ένθερμους υποστηρικτές.

mark-zuckerberg_xg5c

Επιπλέον, στόχος του ιδρυτή του Facebook είναι η VR τεχνολογία να περάσει στο μέλλον σε πολλές μορφές της καθημερινότητας και να μην περιοριστεί αποκλειστικά στo gaming, καθώς κάτι τέτοιο θεωρεί ότι θα περιορίσει σημαντικά τα περιθώρια κέρδους που μπορούν να αποκομίσουν όσοι επενδύουν στις εφαρμογές της. Πάντως, παρά τις αισιόδοξες προβλέψεις, η αλήθεια είναι ότι οι απόψεις του Zuckerberg διακρίνονται από έναν ρεαλισμό, καθώς η τεχνολογία της εικονικής πραγματικότητας έχει ακόμη πολύ δρόμο να διανύσει για να καταφέρει να γίνει mainstream και να πείσει το καταναλωτικό κοινό για την αναγκαιότητα της.

0 Comment