28.7 C
Athens
Παρασκευή, 9 Μαΐου, 2025
More

    Μία φορα κι έναν καιρό ήταν ένα site που έγραφε για social media και gadgets…

    Αναφορές από bloggers του Reuters θέλουν τον ιδρυτή και CEO του δημοφιλούς και αγαπημένου site mashable.com, Peter Cashmore να διαπραγματεύεται την πώλησή του στο CNN, σε αντίτιμο που θα υπερβαίνει τα 200 εκατομμύρια δολάρια.
    Το mashable.com δημιουργήθηκε το 2005 και έκτοτε έχει μία αλματώδη πορεία, φτάνοντας τους 20 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες το μήνα. Το site, έχει υπάρξει πολλές φορές σημείο αναφοράς για εμάς, αλλά και για πολύ κόσμο, καθώς ασχολείται με social media, το marketing γύρω από αυτά, gadgets, αλλά και καινοτόμα start-ups, με ένα πολύ «δροσερό» τρόπο.
    Το mashable ανέκαθεν μας άρεσε για τις έξυπνες παρουσιάσεις του και για το γεγονός ότι είναι τόσο όμορφα προσανατολισμένο στην online ζωή μας. Αν πουληθεί, εν τέλει,  ίσως μιλάμε για μία από τις ακριβότερες πωλήσεις ιστοσελίδας.
    Εντάξει, ο Peter Cashmore και οι άνθρωποι του Mashable, θα αισθάνονται πως ο απίθανος κόπος τους, όλα αυτά τα χρόνια, θα δικαιωθεί. Το Mashable, μας έμαθε πώς να ορίζουμε το διαδικτυακό marketing και οι ιδέες του, από την αρχή της λειτουργίας του, είναι εξαιρετικές. Άλλωστε, η επιτυχία του, δεν είναι καθόλου τυχαία.
    Αυτό για το οποίο αναρωτιόμαστε όμως, είναι αν και το Mashable, σε περίπτωση που ολοκληρωθεί η εξαγορά του από τον πανίσχυρο ειδησεογραφικό οργανισμό CNN, θα ακολουθήσει τα χνάρια τόσων τεχνολογικών sites που «εξαγοράστηκαν» κάνοντας τους ιδρυτές τους αρκετά πλούσιους, αλλά σταμάτησαν να έχουν ενδιαφέρον.
    Ας μην ξεχνάμε πως, μετά την εξαγορά των Engadget και TechCrunch από την AOL και την «καθοδήγηση» της κυρίας Αριάνα Χάφινγκτον Στασινοπούλου, ο ιδρυτής του Tech Crunch, M. Arrington δηλώνει «απλήρωτος blogger», σε συμπαράσταση και από αντίδραση στις τακτικές της κας Χάφινγκτον και τον τρόπο που επιβάλλει και στο πρώην δικό του site, ενώ το Engadget, θρηνεί ακόμα έναν από τους κορυφαίους συντάκτες του, τον Joshua Topolsky, ο οποίος δημιούργησε το Verge, το οποίο πάει… πολύ περισσότερο περίφημα από το Engadget, καθώς το τελευταίο, εδώ και καιρό θεωρείται πως έχει χάσει την αξιοπιστία του.
    Θα γίνει το ίδιο με το Mashable; Ελπίζουμε πως όχι. Ελπίζουμε πως το Mashable θα είναι η αφορμή να βρεθεί η χρυσή συνταγή, ώστε τα site που αγοράζονται από μεγάλους ειδησεογραφικούς οργανισμούς, να συνεχίζουν να κάνουν αυτό που τα έκαναν επιτυχημένα: να είναι πρωτότυπα και αξιόπιστα.

    Πηγή: CNET

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    15,200ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles