H Cablenet, διοργανώνοντας για 4η συνεχή χρονιά το «Cablenet Networking Event» επιβεβαίωσε για μια ακόμα φορά, ότι η έννοια της εσωστρεφείας δεν έχει θέση, στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας γενικότερα. Σε ένα πολύ φιλικό και δημιουργικό τετραήμερο μεταξύ 15-18 Μαΐου, η Cablenet ταξίδεψε στην Κρήτη επιχειρηματικούς συνεργάτες και στελέχη της που είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις με ηγετικά στελέχη της εταιρείας, αλλά και να ακούσουν πρώτοι τα μελλοντικά σχέδια και την εταιρική στρατηγική της εταιρείας.
Παράλληλα, είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από «πρώτο χέρι» και πιο συγκεκριμένα από τα στελέχη της GO και των συνδεδεμένων εταιρειών EIT και Bmit, για τη συμμετοχή της GO στο μετοχικό κεφάλαιο της Cablenet.
Η όλη δημιουργική ιδέα του ταξιδιού ήταν βασισμένη στο απόλυτα ταυτισμένο με την Cablenet μωβ χρώμα, ως ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά της εταιρικής της εικόνας. Πηγαίνοντας πίσω στο χρόνο, την περίοδο του Μινωικού πολιτισμού στην Κρήτη, περί το 1900 π.Χ. το χρώμα μωβ, και συγκεκριμένα η βαφή του χρώματος, ανακαλύφθηκε. Οι παρευρισκόμενοι, σε επίσκεψη τους στη νησίδα Χρυσή, γνωστή για την κατάξανθη άμμο που έχει καλύψει όλο το νησί η οποία προέρχεται κυρίως από θρύψαλα χιλιάδων κοχυλιών, είχαν την ευκαιρία να μάθουν την ιστορία που αφορά την ανακάλυψη του χρώματος μωβ και να περπατήσουν στο νησί όπου οι Μινωίτες έβρισκαν χιλιάδες όστρακα Μούρεξ τα οποία μετά από ειδική επεξεργασία τους επέτρεπαν την παραγωγή της μωβ βαφής. Το μωβ εκχύλισμα, που χαρακτηριζόταν και ως βασιλική βαφή, θεωρείται χρώμα αυτοκρατορικό που εμπνέει σεβασμό, εξουσία και πλούτο.
Το συγκεκριμένο χρώμα χαρακτηρίζεται ως βασιλικό αφού βάφονταν μεταξύ άλλων ενδύματα βασιλιάδων και αυτοκρατόρων. Η βαφή του χρώματος αυτού ήταν η πιο ακριβή βαφή στον αρχαίο κόσμο αφού πουλιόταν την εποχή εκείνη όσο ζύγιζε σε ασήμι.