BREAKING

0

Black Friday: Ετοιμάζεται για αγορές το 59% των καταναλωτών

Λίγες μέρες πλέον μας χωρίζουν από τη μεγάλη "γιορτή" του λιανεμπορίου. Η Black Friday είναι προ των πυλών και η πλειοψηφία έχει ήδη προγραμματίσει τις αγορές στις οποίες θα προχωρήσει, αφού οι εκπτώσεις και οι προσφορές σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες αναμένονται σημαντικές.

Χριστουγεννιάτικες αγορές για το 59% των Ελλήνων

Στη χώρα μας, ο θεσμός της Black Friday είναι σχετικά νέος. Όμως οι καταναλωτές φαίνεται να συμμετέχουν με ενθουσιασμό στην συγκεκριμένη εκπτωτική περίοδο. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Sitecore, περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες (59%) σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές το ερχόμενο διάστημα.

Τα στοιχεία έδειξαν ότι φέτος οι online αγορές θα συνδυαστούν με την επίσκεψη στα φυσικά καταστήματα. Μεταξύ αυτών που δηλώνουν ότι σκοπεύουν να ψωνίσουν, το 41% των καταναλωτών δήλωσε ότι θα συνδυάσουν online και offline αγορές. Φέτος η Black Friday ελπίζουμε ότι δε θα συνοδευτεί από lockdown όπως πέρσι, παρά τα αυστηρά μέτρα που έχουν επιβληθεί στο λιανεμπόριο. Ωστόσο, ένα ποσοστό περίπου 18% δε θα προβεί σε αγορές στα τέλη του Νοέμβρη, αλλά θα προτιμήσει μια πιο «ήσυχη» περίοδο για τα ψώνια του.

"Στροφή" στις φυσικές αγορές

Όσον αφορά στις κατηγορίες αγορών, με εξαίρεση τα ταξίδια και τα παιχνίδια, όπου το 54% και το 37% αντίστοιχα δηλώνει ότι θα γίνουν online, η πλειονότητα των αγορών για υπηρεσίες διασκέδασης (45%), ένδυσης (41%), ομορφιάς (43%), φαγητού και ποτού (69%) θα πραγματοποιηθεί με επίσκεψη σε κατάστημα, δείχνοντας μια στροφή των καταναλωτών στις φυσικές αγορές μετά τους περιορισμούς που επέβαλε η πανδημία στη χώρα.

Στην έρευνα «Holiday Shopping Trends 2021» ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών (65%) δήλωσε ότι βάζει σε πρώτη προτεραιότητα τις εκπτώσεις και τις προσφορές, όταν αγοράζει online. Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (45%) δηλώνουν ότι αναζητούν προσφορές που δίνονται αποκλειστικά σε μέλη προγραμμάτων loyalty. Από την άλλη, οι μεγαλύτεροι σε ηλικία καταναλωτές δίνουν περισσότερη έμφαση στα εκπτωτικά προϊόντα.

Τέλος, ένα αξιόλογο ποσοστό των νεότερων ηλικιών σκοπεύει να κάνει τις αγορές του μέσω βιντεοκλήσης (18%), εστιάζοντας στην αγορά limited edition προϊόντων (26%), αλλά και υπηρεσιών που μπορεί να απολαύσει όλη η οικογένεια (20%).

Διαβάστε επίσης:

Black Friday: Πέντε "χρυσές" συμβουλές για επιτυχημένες αγορές

0 Comment

Post a Comment

(required)
(required - never published nor shared)