21.7 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
More

    Black Friday: Πέντε “χρυσές” συμβουλές για επιτυχημένες αγορές

    Ο Νοέμβριος είναι ένας μήνας γεμάτος προσφορές. Προς το παρόν, είμαστε εν μέσω των φθινοπωρινών εκπτώσεων και προσεχώς αναμένεται η μεγάλη «γιορτή» του λιανεμπορίου, η Black Friday. Πρόκειται για έναν θεσμό, σχετικά πρόσφατο στην ελληνική αγορά, τον οποίον όμως και οι Έλληνες καταναλωτές περιμένουν κάθε χρόνο με ενθουσιασμό. Φέτος, η Black Friday θα «πέσει» την Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου 2021.

    Μεγάλες προσφορές σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα

    Πολλοί από εμάς σκοπεύουμε το τελευταίο δεκαήμερο του μήνα να προχωρήσουμε σε αγορές ηλεκτρικών ή ηλεκτρονικών ειδών. Στη χώρα μας έχει άτυπα καθιερωθεί να μη μιλάμε για μια μέρα μεγάλων προσφορών αλλά για μια περίοδο αρκετών ημερών με εκπτώσεις, που αγγίζουν συχνά το 60 %. Είναι αλήθεια ότι την περίοδο αυτή μπορούμε να βρούμε αξιόλογες προσφορές, κυρίως σε ηλεκτρονικά, αλλά και σε φυσικά καταστήματα. Θέλει όμως και προσοχή, για να μην πέσουμε σε παγίδες, εξαιτίας των ψεύτικων εκπτώσεων που συχνά παρατηρούνται.

    Ο πεντάλογος της Black Friday

    Στο πλαίσιο αυτό, η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος πρότεινε στους καταναλωτές 5 τρόπους που οδηγούν σε επιτυχημένες αγορές χωρίς «παρατράγουδα».

    -Έρευνα αγοράς
    Είναι αναγκαίο οι καταναλωτές να ελέγχουν την αρχική αλλά και την καινούρια τιμή των προϊόντων αλλά και την ποιότητα. Ο καλύτερος τρόπος ελέγχου είναι να κοιτούν την τιμή του προϊόντος στο διαδίκτυο πριν από την Black Friday, ώστε να σιγουρευτούν ότι η νέα τιμή είναι χαμηλότερη.

    -Λίστα αγορών
    Συστήνεται η καταγραφή των προϊόντων με βάση τις ανάγκες του κάθε καταναλωτή, αλλά και το ποσό που μπορούν να διαθέσει ο καθένας, προκειμένου να αποφευχθούν άσκοπες αγορές.

    -Καλή ενημέρωση
    Όταν πρόκειται για αγορές με καταβολή δόσεων κρίνεται απαραίτητη η σωστή ενημέρωση για τους όρους και τις προϋποθέσεις της συναλλαγής. Ιδιαίτερα εάν οι πληρωμές γίνονται μέσω πιστωτικής κάρτας, ο πλήρης έλεγχος είναι ακόμη πιο σημαντικός.

    -Έλεγχος των προϊόντων
    Οι καταναλωτές πριν από κάθε αγορά οφείλουν να εξετάζουν προσεκτικά, αν σε κάθε προϊόν αναγράφεται η αρχική τιμή και η τιμή προσφοράς. Είναι πιθανό σε κάποιους κωδικούς να μην γίνονται αλλαγές. Καλό είναι συμβουλεύονται τους πωλητές του εκάστοτε καταστήματος.

    -Απόδειξη για κάθε αγορά
    Μετά από κάθε συναλλαγή είναι πολύ σημαντικό να ζητούν απόδειξη, ώστε να μπορούν να επιστρέψουν ή να αλλάξουν ένα προϊόν.

    Τρεις ημέρες μετά την Black Friday, είναι η σειρά της Cyber Monday, με εκπτώσεις στις αγορές που γίνονται αποκλειστικά και μόνο μέσω του διαδικτύου.

    Διαβάστε επίσης:

    Υπέρ της πώλησης των μετοχών του Έλον Μασκ ψήφισε το 58% στο Twitter

    Ελένη Σαραντάκη
    Ελένη Σαραντάκη
    Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles