Τα Χριστούγεννα αδιαμφισβήτητα αποτελούν μία εποχή που οι μεγάλες κατασκευάστριες εταιρείες μετρούν τις δυνάμεις τους. Σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων Flurry, η Apple πραγματικά «έσκισε» από τις 19 μέχρι τις 25 Δεκεμβρίου, σημειώνοντας ουσιαστικά τις περισσότερες ενεργοποιήσεις νέων συσκευών. Μάλιστα, όπως αναφέρει στην ανάλυση των δεδομένων της η Flurry, η Apple κατάφερε να κατακτήσει το 51.3% της παγκόσμιας αγοράς νέων συσκευών.
Η διαφορά της σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό είναι πολύ μεγάλη, καθώς η δεύτερη (και καταϊδρωμένη) Samsung κατόρθωσε να αποσπάσει ένα ποσοστό της πίτας της τάξεως του 17.7%, ενώ η Microsoft βρέθηκε στο peak της χριστουγεννιάτικης περιόδου στην τρίτη θέση, με 5.8%. Όσον αφορά τις υπόλοιπες μεγάλες εταιρείες, η Sony και η LG μετά βίας κατάφεραν να ξεπεράσουν το 1% (1.6% και 1.4%). Η Flurry συγκέντρωσε τα παραπάνω αναλυτικά δεδομένα από τα downloads 600.000 και πλέον εφαρμογών που παρατηρεί και καταγράφει ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Η επιτυχία της Apple θα πρέπει να θεωρείται τεράστια, καθώς η εταιρεία από το Cupertino κατάφερε να κατατροπώσει τον ανταγωνισμό. Ενδεικτικό είναι ότι για κάθε μία συσκευή της Samsung που διατέθηκε στην αγορά, η Apple κατάφερε να πουλήσει 2.9 συσκευές. Η Apple ύστερα και από την χριστουγεννιάτικη περίοδο κλείνει όλο και πιο πολύ την ψαλίδα απέναντι στη μεγάλη της αντίπαλο Samsung, για αυτό και αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον η απάντηση της κορεατικής εταιρείας, όπου μέσα στο 2015 η νέα ναυαρχίδα της S6 αναμένεται να κοιτάξει στα μάτια το iPhone 6.