BREAKING

0

Χρυσές δουλείες κάνουν οι ψηφιακοί εγκληματίες την εορταστική περίοδο

hacker-cliche

Μια από τις πιο δημοφιλείς δραστηριότητες των πολιτών στο Διαδίκτυο - οι ηλεκτρονικές αγορές-αποτελούν συχνά έναν από τους κύριους στόχους των ψηφιακών εγκληματιών (ειδικότερα κατά την εορταστική περίοδο), που επιδιώκουν να υποκλέψουν τους κωδικούς πρόσβασης των καταναλωτών ή τους λογαριασμούς ηλεκτρονικών αγορών τους. Δικαιολογημένα λοιπόν, πολλοί καταναλωτές εξακολουθούν να  ανησυχούν σοβαρά για το πόσο καλά προστατεύονται οι ηλεκτρονικές πληρωμές τους. Δυστυχώς, όπως δείχνει έκθεση της Kaspersky Lab, οι ανησυχίες τους δεν είναι καθόλου.. αβάσιμες, καθώς, τα στοιχεία σύνδεσης του 32% των ατόμων που πραγματοποίησαν online αγορές βρέθηκαν σε λάθος χέρια. Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι από τα άτομα των οποίων τα οικονομικά στοιχεία σύνδεσης παραβιάστηκαν,  ένας στους τέσσερις (26%) δεν πήρε ποτέ τα χρήματά του πίσω.

Οι παράγοντες, που μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο τα οικονομικά των ανθρώπων, περιλαμβάνουν τη δυσκολία ελέγχου των κωδικών πληρωμής μετά τη χρήση τους σε διάφορες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και την ποικιλία των διαθέσιμων μεθόδων πληρωμής. Περισσότεροι από τους μισούς (54%) καταναλωτές ανησυχούν ιδιαίτερα για την πρόσβαση ψηφιακών εγκληματιών στα οικονομικά στοιχεία σύνδεσής τους. Ωστόσο, το ένα τρίτο (36%) των ερωτηθέντων έχει ξεχάσει ή δεν προσπάθησε καν να θυμηθεί τους ιστότοπους και τις εφαρμογές στις οποίες μοιράζεται τα οικονομικά του στοιχεία.

Μην αποθηκεύεται στοιχεία και κωδικούς στο κινητό
Καθώς οι καταναλωτές προσπαθούν να εξασφαλίσουν ότι η απομνημόνευση και ο εντοπισμός των στοιχείων πληρωμής που χρησιμοποιούν είναι εύκολος, ένας στους πέντε (20%) προτιμά να τα αποθηκεύει σε συσκευές. Αυτό μπορεί να κάνει την υποβολή κωδικών πρόσβασης πιο βολική, όταν οι άνθρωποι κάνουν τις αγορές τους στο διαδίκτυο, οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχούν ότι θα τους ξεχάσουν. Ωστόσο, αν η συσκευή χαθεί ή κλαπεί, ο χρήστης κινδυνεύει όχι μόνο να χάσει τα προσωπικά του δεδομένα, αλλά και τα χρήματά του, επειδή κάποιος μπορεί να έχει πρόσβαση στον τραπεζικό λογαριασμό του αν βρεθούν τα αντίστοιχα στοιχεία σύνδεσης στις σημειώσεις του smartphone.

Το ευρύ φάσμα των μεθόδων διαδικτυακής πληρωμής δίνει στους καταναλωτές την ελευθερία να επιλέγουν τον αγαπημένο τρόπο αγοράς αγαθών ή υπηρεσιών. Οι πλέον προτιμώμενες μέθοδοι είναι ακόμη οι χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες, οι άμεσες μεταφορές από τραπεζικούς λογαριασμούς και τα ηλεκτρονικά πορτοφόλια, π.χ. PayPal. Ωστόσο και άλλες μέθοδοι πληρωμής αυξάνονται σε δημοτικότητα. Οι συχνές αγορές επιτρέπουν στους ανθρώπους να συλλέγουν πόντους μέσω προγραμμάτων αφοσίωσης και να τους χρησιμοποιούν, όταν επισκέπτονται έναν έμπορο λιανικής για να αγοράσουν περισσότερα. Και χάρη στα smartphones και τα smartwatches, οι καταναλωτές δεν χρειάζεται καν να έχουν μαζί τους πορτοφόλι, φυσικά χρήματα ή ακόμα και πλαστικές κάρτες. Αυτό βοήθησε να αυξηθεί η δημοτικότητα των ανέπαφων συσκευών πληρωμής, όπως το PayPass και το Apple Pay, με το ένα τρίτο των αγοραστών (31%) να τα χρησιμοποιούν τακτικά.

0 Comment

Post a Comment

(required)
(required - never published nor shared)