Η Microsoft δια μέσω του tech developer της Bryan Langley επιβεβαίωσε ότι η τελική έκδοση των Windows 10 θα υποστηρίζει το πρότυπο DirectX 12, το οποίο σημειώστε ότι αυτή τη στιγμή δεν υποστηρίζεται από την technical preview έκδοση του νέου λειτουργικού. Αυτή η είδηση φυσικά δεν μπορεί παρά να γεμίσει με χαρά τους high-end PC gamers, οι οποίοι θα μπορούν πλέον να δουν στα μελλοντικά PC games ταχύτερη απόδοση και πιο ρεαλιστικά οπτικά αποτέλεσματα.
Ο Langley αναφέρει χαρακτηριστικά ότι η Microsoft το τελευταίο χρονικό διάστημα συνεργάζεται στενά με την Epic, σε μία προσπάθεια να τελειοποιήσουν από κοινού το DirectX 12, έτσι ώστε στο μέλλον η Unreal Engine 4 να μπορεί να εκμεταλλευτεί καλύτερα το νέο API. Σύμφωνα με τα δεδομένα που έχουν προκύψει μέχρι στιγμής, η δυνατότητα του DirectX 12 να επιτρέπει στους developers να αναπτύσσουν τον κώδικα τους πιο κοντά στο hardware (με έναν παρόμοιο τρόπο όπως το Mantle API της AMD), συμβάλλει σημαντικά στην καλύτερη κατανάλωση πόρων και στην βελτιστοποίηση της απόδοσης. Βέβαια για να μπορέσει να αποδώσει το software όλα εκείνα που υπόσχεται, χρειάζεται και την κατάλληλη στήριξη από το ανάλογο hardware. Τα καλά νέα και σε αυτόν τον τομέα είναι ότι τόσο η AMD όσο και η Nvidia έχουν ήδη προβλέψει ώστε οι τελευταίες κάρτες τους να μπορούν να υποστηρίξουν το νέο API.
Με την έλευση του DirectX 12 η Microsoft ουσιαστικά κλείνει το μάτι και στους PC gamers, σε μία προσπάθεια να κάνει τα Windows 10 ακόμη πιο φιλικά και ελκυστικά απέναντι στις gaming εφαρμογές. Εν αναμονή λοιπόν της τελικής έκδοσης του νέου πολλά υποσχόμενου λειτουργικού, που αναμένεται να κάνει την εμφάνιση του μέσα στο 2015.
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.