Μέχρι σήμερα, κάθε χρήστης λογαριασμού στο Facebook που αντιμετώπιζε κάποιον πρόβλημα, έπρεπε σε γενικές γραμμές να βρει μόνος του τη λύση, αφού η επικοινωνία με την εταιρεία ήταν πρακτικά αδύνατη. 18 χρόνια μετά όμως, η Meta αποφάσισε να «επενδύσει» σε τμήμα customer service, προσφέροντας στήριξη σε αυτούς που οι λογαριασμοί τους ή οι αναρτήσεις τους διαγράφονται, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα του Bloomberg.
Η εταιρεία φέρεται να έχει επενδύσει αρκετό χρόνο για την εξυπηρέτηση πελατών, χωρίς όμως να έχει γίνει σαφές τι ακριβώς θα προσφέρει το νέο τμήμα.
Τον περασμένο χρόνο, η εταιρεία πρόσφερε μια πρώτη γεύση από ένα live chat support program, το οποίο έδινε σε μερικούς χρήστες τη δυνατότητα να μιλήσουν με έναν εργαζόμενο της Meta στην περίπτωση που δε μπορούσαν να εισέλθουν στο λογαριασμό τους. Η Meta είχε δηλώσει μάλιστα ότι αυτή ήταν «η πρώτη φορά που το Facebook πρόσφερε βοήθεια live στους ανθρώπους που κλειδώθηκαν εκτός λογαριασμού». Τους τελευταίους μήνες, σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, έχουν γίνει περισσότερα βήματα, προκειμένου η Meta να δώσει υποστήριξη σε Instagram, Facebook, WhatsApp, Horizon VR και στις λοιπές πλατφόρμες της. Σύμφωνα με το Bloomberg, το τμήμα βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο και δεν είναι ξεκάθαρο πότε θα τεθεί σε λειτουργία. Ο Αντιπρόεδρος της εταιρείας πάντως, Brent Harris, δήλωσε πως η Meta αφιερώνει πολύ χρόνο στην εξυπηρέτηση πελατών.
0 Comment