BREAKING

Φεστιβάλ Καννών: Στο κόκκινο χαλί οι 1 δισεκατομμύριο χρήστες του TikTok

Μια νέα "συμμαχία" έγινε γνωστή της τελευταίες μέρες, η οποία φορά τη γνωστή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης TikTok και το Φεστιβάλ Καννών. Το TikTok έγινε ο επίσημος συνεργάτης του Φεστιβάλ των Καννών, με βασικό σκοπό να συνδεθεί το κόκκινο χαλί με τους 1 δισεκατομμύριο χρήστες της ψηφιακής πλατφόρμας σε όλο τον κόσμο.

Στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών μπορεί να απαγορεύθηκαν οι selfies στο κόκκινο χαλί πριν από αρκετά χρόνια, τώρα όμως οι διοργανωτές του προσπαθούν να προσελκύσουν την προσοχή και θα παρέχουν στους χρήστες του TikTok αποκλειστικό περιεχόμενο από παρασκήνια, λαμπερές σκηνές στο κόκκινο χαλί και συνεντεύξεις με ταλέντα.

Ταινίες μικρού μήκους στην εφαρμογή

Με στόχο να εδραιωθεί ως κορυφαίος προορισμός ψυχαγωγίας και δημιουργός περιεχομένου, η πλατφόρμα εγκαινιάζει επίσης τον #TikTokShortFilm, έναν παγκόσμιο διαγωνισμό εντός εφαρμογής ταινιών μικρού μήκους διάρκειας από 30 δευτερόλεπτα έως 3 λεπτά σε κάθετη μορφή. Στην κριτική επιτροπή της πρώτης έκδοσης του #TikTokShortFilm θα προεδρεύει ένας γνωστός σκηνοθέτης του οποίου το όνομα θα ανακοινωθεί αργότερα. Τρία βραβεία θα απονεμηθούν κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ σε εκδήλωση στην οποία θα παρευρεθεί ο καλλιτεχνικός διευθυντής των Καννών, Τιερί Φρεμό.

Η συμμαχία του Φεστιβάλ των Καννών και του TikTok μπορεί να φαίνεται αταίριαστη, αλλά έχει νόημα, καθώς και οι δύο πλευρές προσπαθούν να υποστηρίξουν δημιουργούς και να φέρουν στο προσκήνιο αναδυόμενα ταλέντα. Το TikTok θα υποστηρίξει επίσης οικονομικά το Φεστιβάλ.

Διαβάστε επίσης:

Ο πόλεμος της προπαγάνδας συνεχίζεται! Το Facebook κατέβασε video με την παράδοση της Ουκρανίας (digitallife.gr)

Ακολουθήστε το digitallife.gr στο Google News

0 Comment