25.2 C
Athens
Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024
More

    Γιατί το μήλο στο logo της Apple είναι δαγκωμένο; Μάθετε τον πραγματικό λόγο

    Η Apple αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας στον κόσμο, όμως υπάρχουν πολλά μύθοι γύρω από το γιατί το εμβληματικό μήλο στο logo της έχει μια δαγκωματιά. Δεδομένου του τεράστιου μεγέθους και της επιρροής της Apple, πιθανότατα είστε συνηθισμένοι να βλέπετε το λογότυπό της παντού. Αναρωτηθήκατε όμως ποτέ γιατί το μήλο είναι δαγκωμένο;

    Ήρθε η ώρα να σας λύσουμε την απορία για το “δαγκωμένο” logo της Apple!

    Οι φήμες μέχρι σήμερα ήταν αρκετές και είχαν καταφέρει να μας παραπλανήσουν σε ένα βαθμό. Ωστόσο, η πραγματική ιστορία μπορεί να σας εκπλήξει, όπως συνέβη με αρκετούς χρήστες των social media το τελευταίο διάστημα. Παρά το τεράστιο μέγεθός της σήμερα, η Apple ξεκίνησε… ταπεινά το 1977, προσπαθώντας να διεισδύσει στην αγορά των υπολογιστών.

    Το αρχικό λογότυπο του brand με τον Isaac Newton που κάθεται με ένα μήλο κάτω από ένα δέντρο ήταν λίγο περίπλοκο για να τοποθετηθεί στο πλάι κάθε υπολογιστή, οπότε ο Steve Jobs ζήτησε βοήθεια από μια εταιρεία για το σχεδιασμό ενός απλού λογότυπου. Εδώ έρχεται ο γραφίστας Rob Janoff, που έλαβε απλές οδηγίες από τον Jobs – “μην το κάνεις χαριτωμένο”.

    Ακούγεται λογικό. Ο Janoff επέλεξε να επικεντρωθεί στην εικόνα ενός μήλου αντί στο typography, που ήταν κάτι το συνηθισμένο για τις εταιρείες-ανταγωνιστές. Ο γραφίστας επέστρεψε με το σχέδιο ενός μήλου με φύλλα στο πάνω μέρος. Απλό, κομψό και μήλο … οπότε η δουλειά θα γινόταν.

    Ωστόσο, η εικόνα συχνά παρερμηνευόταν ως κεράσι. Σίγουρα αυτό είναι πρόβλημα αν θέλετε να τοποθετήσετε το λογότυπό σας παντού και να γνωρίζουν οι άνθρωποι αμέσως ποιοί είστε. Έτσι, μια απλή λύση ήταν να προστεθεί ένα δάγκωμα, καθιστώντας σαφές ότι πρόκειται για ένα μήλο. Στη συνέχεια πρόσθεσαν έγχρωμες ρίγες, ως μια μικρή αναφορά στο γεγονός ότι οι υπολογιστές τους μπορούσαν να εμφανίζουν έγχρωμες εικόνες, και ξαφνικά είχαν το νέο λογότυπο που θα ήταν παντού για την εταιρεία στα 80s.

    Το κανάλι στο YouTube Apple Explained ανέλυσε αυτή την ιστορία στη σελίδα του, προκαλώντας την έκπληξη πολλών χρηστών.

    Διαβάστε επίσης:

    Apple Vision Pro: Αναλυτής εξηγεί τους λόγους των επιστροφών

    Ελένη Σαραντάκη
    Ελένη Σαραντάκη
    Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles