BREAKING

1

Heineken Dropped: Οι περιπέτειες ενός Έλληνα στη Καμπότζη

Πως θα ήταν να σε εγκατέλειπαν στη μέση του πουθενά; Στην άγνωστη Καμπότζη για παράδειγμα; Να νιώσεις πραγματικός τουρίστας σ’ ένα παντελώς ξένο μέρος; Όπου θα πρέπει να ξεπεράσεις κάθε εμπόδιο, να γίνεις ένα με τους ανθρώπους και την κουλτούρα τους; Να βάλεις το μυαλό σου να δουλέψει γρήγορα και να καταφέρεις να επικοινωνήσεις, να ζητήσεις βοήθεια; Για να μεταφέρουν εσένα και το τεράστιο, κίτρινο... παπί (;!) σου σε κεντρική λεωφόρο της πρωτεύουσας, Πνομ Πενχ;

heineken

Η νέα παγκόσμια καμπάνια της Heineken, Dropped, άλλαξε άρδην την καθημερινότητα 4 ανθρώπων, αφού τους πήρε τους από τους τόπους διαμονής τους και τους προσγείωσε σε μακρινά μέρη, αφήνοντάς τους να τα βγάλουν πέρα μόνοι τους. O πρώτος, βρέθηκε από την Ισπανία στην Αλάσκα! Ο δεύτερος που είχε σειρά ήταν ο Έλληνας ταξιδιώτης Σταύρος Κόττας, που άφησε πίσω του την Αθήνα για τα δάση και τα ποτάμια της Καμπότζης, ταξιδεύοντας με το παπί του κατά μήκος των συνηθειών της μακρινής χώρας. Με την κάμερα να καταγράφει τις χαρακτηριστικές χειρονομίες επικοινωνίας, το δήθεν cool πρόσωπο όταν δοκιμάζει περίεργα «σνακς» ή μπλέκει με το νόμο, τις στιγμές αγωνίας που εναλλάσσονταν με εκρήξεις χαράς. Μία εμπειρία ως συνήθως αποδεικνύει πως αυτό που έχει σημασία είναι η διαδρομή και όχι το ταξίδι...


1 Comment

  • Denis
    10 Ιουλίου 2013 at 21:20

    μα καλα…πληρώνει η Heineken για αυτήν την κουλή;;;