Τους τελευταίους μήνες, ο Mark Zuckerberg έχει επενδύσει δισεκατομμύρια δολάρια, προκειμένου το Facebook να «ξεφύγει» από την κατηγορία των συμβατικών social media και να περάσει σε μια νέα εποχή «εγκαινιάζοντας» το metaverse. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία μετονομάστηκε σε Meta, μέχρι στιγμής όμως, πολύ λίγα στοιχεία είχαν γνωστοποιηθεί σχετικά με την πορεία του νέου εγχειρήματος.
Το μεγάλο «στοίχημα» της Meta αυτή τη στιγμή είναι η social VR πλατφόρμα, που ονομάζεται Horizon Worlds. Πρόσφατα παρουσιάστηκε μάλιστα η πλατφόρμα σε διαφήμιση της Meta κατά τη διάρκεια του Super Bowl, με τον Zuckerberg να τη χαρακτηρίζει «ουσία» του metaverse οράματος. Παράλληλα, ο Chris Cox από την πλευρά της εταιρείας έδωσε μερικές πληροφορίες σχετικά με την ανάπτυξη του αριθμού των χρηστών.
Η πλατφόρμα Horizon Worlds ξεκίνησε στις αρχές Δεκεμβρίου σε ΗΠΑ και Καναδά και οι χρήστες φαίνεται να δεκαπλασιάζονται σε μηνιαία βάση, φτάνοντας τους 300.000 σε 3 μήνες. Ο αριθμός αυτός δεν περιλαμβάνει τα Horizon Workrooms, που αφορά τηλεδιασκέψεις εργασίας.
It’s time. 10,000 worlds have already been created. Drop in and play, build or just hang out. The possibilities are endless. pic.twitter.com/VWc83PkuDV
— Horizon Worlds (@HorizonWorlds) February 16, 2022
Διαβάστε επίσης:
TikTok: “Παγώνει” το περιεχόμενο που συνδέεται με διατροφικές διαταραχές