21.7 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
More

    Τώρα την ξέρεις κι εσύ! H Huawei δυναμώνει το παγκόσμιο brand της στη Βαρκελώνη (MWC 2013)

    “Σήμερα είναι η μέρα που η Huawei ενηλικιώνεται” ήταν μία από τις φράσεις που κυριάρχησαν στη συνέντευξη τύπου της που άνοιξε την “αυλαία” του MWC 2013 στη Βαρκελώνη και ειπώθηκε από την Amy Lou, Global Brand Director της εταιρείας.

    Για τους Κινέζους, η μεγάλη αυτή έκθεση είναι, έτσι κι αλλιώς, μία ευκαιρία για περαιτέρω ισχυροποίηση του brand τους, την οποία εκμεταλλεύονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

    Richard Yu, consumer business CEO, Huawei

    Και ποια καλύτερη αφορμή, από την απουσία πολλών μεγάλων παικτών από τις συνεντεύξεις τύπου, γεγονός που δίνει αφορμή στη Huawei για μεγαλύτερη δημοσιότητα.

    Πριν την ανακοίνωση του Huawei Ascend P2, λοιπόν, από τον consumer business CEO της εταιρείας, Richard Yu, σε μία μικρή ομιλία κατά τη διάρκεια του press conference η Amy Lou, αναφέρθηκε στις φιλοδοξίες της κινεζικής εταιρείας να γίνει ένα ολοένα και μεγαλύτερο παγκόσμιο brand.

    Φαίνεται, βέβαια, πως σε αυτή την προσπάθειά τους οι Κινέζοι αναγνωρίζουν πως η οικοδόμηση ενός δυνατού brand αποζητά χαρακτηριστικά, όπως η συνέπεια, οι επενδύσεις αλλά και ο κατάλληλος χρόνος και ξέρουν καλά ότι χρειάζεται ένα μεγάλο ταξίδι για να φτάσουν στον προορισμό που επιθυμούν.

    Ήδη, η Huawei τα έχει καταφέρει θαυμαστά έως τώρα και ξεκινάει το 2013 κατακτώντας την 3η θέση στα μερίδια των κατασκευαστών smartphones, καθώς και με νέες συσκευές που απευθύνονται όχι μόνο στα entry-level και mid-range τμήματα, αλλά και στην κορυφή της αγοράς.

    Ήταν, έτσι κι αλλιώς, όμως, ένας δύσκολος δρόμος έως τώρα για την εταιρεία, που αγωνίστηκε για χρόνια ενάντια στην αντίληψη ότι “κατασκοπεύει τα έθνη” μέσω της δικτυακής της υποδομής, αλλά και για να ανεβάσει το brand της το οποίο εκτός Κίνας ήταν εξαιρετικά αδύνατο.

    Για την Amy Lee, πάντως, πέρα από τις προσπάθειες της εταιρείας στο κομμάτι του marketing, τον πιο σημαντικό ρόλο για την άνοδο της παίζει η διάθεση προϊόντων ποιότητας που μπουν δυνατά στο παιχνίδι του ανταγωνισμού. “Δεν μπορούμε να υποσχεθούμε τη γη και να προσφέρουμε σκόνη” είπε χαρακτηριστικά “Πρέπει να κερδίσουμε το δικαίωμα να μας θεωρούνε ανταγωνιστικούς”.


    Και κάπως έτσι, με το Ascend P2, το “γιγαντιαίο” Ascend Mate, καθώς και τα άλλα “όπλα” της, η κινεζική εταιρεία φαίνεται ότι κερδίζει ακόμη περισσότερη αναγνωρισιμότητα. Και, φυσικά, το μέλλον είναι στα χέρια της…

    Πηγή: CNET

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles